Er dette en skyggestreg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2015

Kærlighediminmave

Er ked af at sige det men da jeg testede positiv for første gang i april var de også meget svage og det var de i 4 dage. De udviklede sig ikke men på 4 dagen begyndte jeg at bløde. Vil nødigt tage håbet fra dig. Men hvis ikke de udvikler sig? Jeg krydser selvfølgelig fingre for dig. Hvor lang tid har i forsøgt?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2015

Anonym trådstarter

nullermand15 skriver:

Er ked af at sige det men da jeg testede positiv for første gang i april var de også meget svage og det var de i 4 dage. De udviklede sig ikke men på 4 dagen begyndte jeg at bløde. Vil nødigt tage håbet fra dig. Men hvis ikke de udvikler sig? Jeg krydser selvfølgelig fingre for dig. Hvor lang tid har i forsøgt?

Vi prøver ikke som sådan  har bare ikke fået mens som skulle være kommet for en uge - halvanden siden .. Vil egentlig bare gerne have svar på det ene eller det andet ���� 

det eneste jeg har (sorry) er mælke hvid æl agtig udflåd engang imellem 

Anmeld Citér

11. september 2015

marius' mor

Hvordan gik det ved lægen???

Anmeld Citér

11. september 2015

Kærlighediminmave

Vi er nok i samme båd. Mine udvikler sig desværre heller ikke. I hvert fald ikke de sidste 3 dage. Men jeg har først test dag om 2 dage så 

Anmeld Citér

11. september 2015

70121416

Anonym skriver:

Vi prøver ikke som sådan  har bare ikke fået mens som skulle være kommet for en uge - halvanden siden .. Vil egentlig bare gerne have svar på det ene eller det andet ���� 

det eneste jeg har (sorry) er mælke hvid æl agtig udflåd engang imellem 

Clinic strimmeltest fra apoteket har altid givet mig sikker besked 

den er følsom fra 25 ml/iu eller hvad det nu hedder følsom i hvert fald. 

De kan os ha haft æl sent, så du bare har testet tidligt? 

Anmeld Citér

11. september 2015

Anonym trådstarter

Blodprøve ved lægen var negativ 

men jeg har stadig ikke set skyggen af mens  - så er da lidt bekymret for hvad der så er galt .. 

Men lægen vil give det en uge mere

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.