Er dette en skyggestreg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2015

Anonym trådstarter

Burde man ikke bare kunne teste ret positivt når mens skulle have været der igår? �� 

har testet lidt idag, men syntes ikke de bliver så tydelige som igår aftes ��

men ingen tegn på mens.. 

Bliver testen så tydelig hvis den ender i bio? 

Det er noget af en rutschebane tur  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2015

Loa

Anonym skriver:

Burde man ikke bare kunne teste ret positivt når mens skulle have været der igår? �� 

har testet lidt idag, men syntes ikke de bliver så tydelige som igår aftes ��

men ingen tegn på mens.. 

Bliver testen så tydelig hvis den ender i bio? 

Det er noget af en rutschebane tur  

Har ikke mega meget forstand på det, men synes nu godt nok jeg har set noget tydligere teste med folk på samme "tidspunkt" som dig....

Men måske du bare ikke er så tydelig endnu? Der er sikkert også milevidt forskel på hvor tydeligt og tidligt folk kan teste....

Anmeld Citér

31. august 2015

Anonym trådstarter

Loa skriver:

Har ikke mega meget forstand på det, men synes nu godt nok jeg har set noget tydligere teste med folk på samme "tidspunkt" som dig....

Men måske du bare ikke er så tydelig endnu? Der er sikkert også milevidt forskel på hvor tydeligt og tidligt folk kan teste....

Præcis  

men tålmodigheden er der ikke vil så gerne have svar eller bare at mit lort det kommer så man har noget at forholde sig til .. 

Ellers må jeg ringe til lægen imorgen og håbe de vil tage en blodprøve 

Anmeld Citér

31. august 2015

Loa

Anonym skriver:

Præcis  

men tålmodigheden er der ikke vil så gerne have svar eller bare at mit lort det kommer så man har noget at forholde sig til .. 

Ellers må jeg ringe til lægen imorgen og håbe de vil tage en blodprøve 

Lige præcis.

Så er det næsten (næsten ) lige meget om den er negativ, bare man ved besked

Håber da for dig du bare er en af dem der først kan teste rigtig godt positiv når du er længere henne

Anmeld Citér

31. august 2015

Liv_86

Kan se stregen på første billede��

Anmeld Citér

31. august 2015

WantingBaby2012

Anonym skriver:

Er denne test positiv ☺️ 

Taget her til aften, og tager self en ny imorgen ���� forventet mens idag - som jo så ikke er kommet 

Jeg kan godt ane en ekstra streg, på første billede. 

Jeg vil nødig tage håbet fra dig, men sådanne test har jeg også formået at lave, hvor det ikke blev til en graviditet. (hvorvidt der rent faktisk var et æg, der blev befrugtet, men bare ikke satte sig fast og derfor endte med at være en bio, aner jeg ikke)

Plejer din mens at være 100% præcis? Kan tanker om hvorvidt du er gravid eller ej, have skubbet den lidt? 

Anmeld Citér

1. september 2015

Anonym trådstarter

Jeg er stadig test monster, stadig ikke skyggen af mens .. Men får stadig svage tests men kan ikke helt se om der er farve i .. 

Med min datter kunne jeg først teste 21 dage efter befrugtning.. Så håber det er kroppen der driller mig, og det sker en udvikling om en uges tid���� 

billede to er den øverste med tynd tis og den nederste med morgen tis imorges :-) 

og der første er den øverste testen fra imorges og nederste fra igår formiddag ( men det er jo valmed) 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

1. september 2015

et-ønske

Anonym skriver:

Jeg er stadig test monster, stadig ikke skyggen af mens .. Men får stadig svage tests men kan ikke helt se om der er farve i .. 

Med min datter kunne jeg først teste 21 dage efter befrugtning.. Så håber det er kroppen der driller mig, og det sker en udvikling om en uges tid���� 

billede to er den øverste med tynd tis og den nederste med morgen tis imorges :-) 

og der første er den øverste testen fra imorges og nederste fra igår formiddag ( men det er jo valmed) 

Jeg kan se en streg på den nederste test på det nederste billede 

Anmeld Citér

3. september 2015

70121416

Anonym skriver:

Hej, har dine test udviklet sig? Håber så meget for dig 

Anmeld Citér

9. september 2015

Anonym trådstarter

70121416 skriver:

Hej, har dine test udviklet sig? Håber så meget for dig 

Nej det syntes jeg ikke de har :/ 

det er stadig det samme og ingen mens.. Har fået taget blodprøve ved lægen som der kommer svar på imorgen ����

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.