Han syntes ikke det okay :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2015

Babilooo

Jeg tror bare man skal lade være med at være for stolt til hjælp. Han vidste hegnet skulle males og hvilken maling. 

Min mir har tilbudt at betale for rengøring - den kanel skulle jeg da igså lige sluge. Man kan selv - vil selv. Men ofte med små børn er det I mine øjne bare med at få drn hjælp man kan. Så længe det er noget de ved man vil have gjort. Altså hvis han bare havde malet og ikke vidst at det skulle males og hvilken farve var det en helt anden sag,

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2015

Vivienne

Tror din kæreste lider lidt af "mande-kompleks"? 

Han har selv ikke gjort det og nu kom en anden mand og gjorde det for ham. Din kæreste føler sig nu mindre mand fordi en anden klarede hans opgave. 

Næste gang skal han bare lette røven og svinge malerbørsten selv 

din far er skøn!

Anmeld Citér

31. august 2015

Janey

Profilbillede for Janey

Vi har nogle værelser, jeg synes trænger til at blive malet. Malingen er indkøbt, men vi har så lidt tid i øjeblikket, og det ser ud til, at september bliver på samme måde så, hvis nogen ville overraske mig og male for os, ville jeg blive lykkelig  (og min mand ville bestemt også være glad for hjælpen, men vil nok hellere have malet vinduerne udvendigt hvor jeg prioriterer det indvendige ). 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.