Smølfine123 skriver:
Ek det er da supersødt - man skal da være glad for den hjælp man får.
I mine øjne er der meget stor forskel på at overraske male et hegn med den mailingsfarve i ønsker og så en svigermor der vasker ens beskidte undertøj osv. Det ville være grænseoverskridende men det er da også lang mere privat.
Det var så bare et tænkt eksempel 
Min svigermor var hjemme hos os en dag hvor hun kiggede efter de 2 yngste -
Hun tog så lige alle mine skabslåger med vand og sæbe i køkkenet for at være sød
Tænk jeg syntes ikke på nogen måder det var fedt at komme hjem til og kunne absolut ikke se det som nogen "hjælp" Tværtimod synes jeg det er at gå over andres grænser at gøre noget som de ikke har bedt om .
Det kan nemlig også opfattes som skjult kritik - at man burde have fået det gjort.
Mine 2 ældste er også flyttet hjemmefra og f.eks så har de fået sat indhejning rundt om haven og mangler at få sat lågen fast . Min mand spurgte lige i går om han skulle svinge forbi og sætte den fast og ja tak sagde svigerdatteren,
Vi kunne ikke drømme om bare at gøre det lige så lidt som jeeg kunne drømme om at fjerne naboens ukrudt i fortorvet når jeg tager mit eget . Er nemlig ret sikker på at han også ville synes det var at tage ansvar fra ham selv for mon ikke han fjerner det når han synes det er tid Akkurat som TS kæreste der nok havde malet det hegn når han synes det var nu.
Anmeld
Citér