Vaskemaskine

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2015

Moar2011

loop skriver:

Jeg kunne også kun finde noget på engelsk, men tænkte ikke videre over det, det kunne jo være du boede der. Og det så var et apparat, der kun sælges i UK

Ja, ud fra det jeg så var den blå.

Har du i øvrigt ikke en instruktionsbog? I den jeg har til min vaskemaskine, der står der hvAd evt fejlmeldinger betyder.

Står på hovedet efter den, efter flytning r det ikk altid så nemt at finde sådan nogen ting igen

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2015

loop

Storms-Mor skriver:

Står på hovedet efter den, efter flytning r det ikk altid så nemt at finde sådan nogen ting igen

Det kender jeg godt

Hvor har du købt vaskemaskinen? Det kan være de kan hjælpe med hvad fejlen betyder? Det koster da ikke noget at spørge i al fald.

Anmeld Citér

30. august 2015

Moar2011

loop skriver:

Det kender jeg godt

Hvor har du købt vaskemaskinen? Det kan være de kan hjælpe med hvad fejlen betyder? Det koster da ikke noget at spørge i al fald.

var ude i elgiganten idag, stod og ventede i 20min for at for hjælp, for at derefter få afvide jeg skal ringe til det mærke min vaskemaskine har, og at de ikke ku hjælpe i elgiganten, og at hvis jeg nu havde tegnet en trygforsikring, havde jeg fået en hel ny maskine 

har lige prøvet at sætte den til at ceningforgering i min det kunne den sagtensen.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.