Vaskemaskine

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.260 visninger
12 svar
1 synes godt om
29. august 2015

Moar2011

Min vaskemaskine r hvis ved at stå af. 

Lige pludselig fra den ene dag til den anden stoppet den midt i en vask og skrev full. 

Jeg tømte filter og møllen nede i bunden foran og den gik igang men idag der stoppet den når den havde vasket lidt og begyndte at brumme indtil jeg går ned og skruer den ud hvor møllen r og den tømmes for vand og så ka den vaske lidt igen hjælp hvad betyder det??? 

Den skriver H20 nogen gang det en hotpoint købt i 2011. Vasket for mig og min søn 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2015

loop

Storms-Mor skriver:

Min vaskemaskine r hvis ved at stå af. 

Lige pludselig fra den ene dag til den anden stoppet den midt i en vask og skrev full. 

Jeg tømte filter og møllen nede i bunden foran og den gik igang men idag der stoppet den når den havde vasket lidt og begyndte at brumme indtil jeg går ned og skruer den ud hvor møllen r og den tømmes for vand og så ka den vaske lidt igen hjælp hvad betyder det??? 

Den skriver H20 nogen gang det en hotpoint købt i 2011. Vasket for mig og min søn 

Jeg kender ikke det mærke, men prøvede lige at google. Så vidt jeg kan læse er det er fejlmelding pga den ikke regulerer vandtrykket korrekt= den tager for meget, eller for lidt vand ind. Så er spørgsmålet bare om det kan betale sig at få det repareret, eller du lige så godt kan købe en ny. Jeg ville høre forhandleren ad, hvis jeg ellers var tilfreds med maskinen. Den er jo heller ikke ret gammel.

Anmeld Citér

29. august 2015

Moar2011

loop skriver:

Jeg kender ikke det mærke, men prøvede lige at google. Så vidt jeg kan læse er det er fejlmelding pga den ikke regulerer vandtrykket korrekt= den tager for meget, eller for lidt vand ind. Så er spørgsmålet bare om det kan betale sig at få det repareret, eller du lige så godt kan købe en ny. Jeg ville høre forhandleren ad, hvis jeg ellers var tilfreds med maskinen. Den er jo heller ikke ret gammel.

Jeg har ellers været glad for den  

men hvordan ka den lige pludselig tage for meget eller for lidt ind? Hva ka det skyldes ?

Anmeld Citér

29. august 2015

loop

Storms-Mor skriver:

Jeg har ellers været glad for den  

men hvordan ka den lige pludselig tage for meget eller for lidt ind? Hva ka det skyldes ?

Der var vist et billede af en mekanisk del, hvor der var en dims, der kunne sætte sig fast(hvis jeg forstod det rigtigt). Lidt i stil med den dims, der sidder bag ved termostaten på radiatorer, der også kan sætte sig fast.

Anmeld Citér

29. august 2015

loop

loop skriver:

Der var vist et billede af en mekanisk del, hvor der var en dims, der kunne sætte sig fast(hvis jeg forstod det rigtigt). Lidt i stil med den dims, der sidder bag ved termostaten på radiatorer, der også kan sætte sig fast.

-den der lille en, man kan banke på så der igen er gennemstrømning. Ventil tror jeg det hedder.

Anmeld Citér

29. august 2015

Moar2011

loop skriver:

Det lyder som en del hvor man ska ha en ud for at lave det

Anmeld Citér

29. august 2015

Moar2011

loop skriver:

-den der lille en, man kan banke på så der igen er gennemstrømning. Ventil tror jeg det hedder.

Hvad med den? 

Hvor sidder den ventil og hvad jeg ska jeg gøre med den ?

Anmeld Citér

29. august 2015

loop

Storms-Mor skriver:

Hvad med den? 

Hvor sidder den ventil og hvad jeg ska jeg gøre med den ?

Det er den på radiatoren. Jeg nævnte det bare som et eksempel, da jeg synes det var svært at forklare. Prøv evt selv at google det, så kan det være du kan se om du selv ville kunne finde ud af det. Jeg ville ikke kunne, duer ikke til den slags handyarbejde, så jeg ville ringe til installatøren for at høre om det kan betale sig at reparere det. Tænk hvis det kunne blive repareret for få 100 kr.?

Anmeld Citér

30. august 2015

Moar2011

loop skriver:

Det er den på radiatoren. Jeg nævnte det bare som et eksempel, da jeg synes det var svært at forklare. Prøv evt selv at google det, så kan det være du kan se om du selv ville kunne finde ud af det. Jeg ville ikke kunne, duer ikke til den slags handyarbejde, så jeg ville ringe til installatøren for at høre om det kan betale sig at reparere det. Tænk hvis det kunne blive repareret for få 100 kr.?

Ka det passe at det r sån en blå en? 

Jeg synes kun jeg ka finde ting om det på engelsk

Anmeld Citér

30. august 2015

loop

Ka det passe at det r sån en blå en? 

Jeg synes kun jeg ka finde ting om det på engelsk

Jeg kunne også kun finde noget på engelsk, men tænkte ikke videre over det, det kunne jo være du boede der. Og det så var et apparat, der kun sælges i UK

Ja, ud fra det jeg så var den blå.

Har du i øvrigt ikke en instruktionsbog? I den jeg har til min vaskemaskine, der står der hvAd evt fejlmeldinger betyder.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.