Fritidsinteresser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2015

FruStolpe

AJ14 skriver:

Hej

Hvilke fritidsinteresser går Jeres børn til og hvor gamle er de?

Vores går til svømning og de er 1 og 4 år, da de begge nyder at være i vandet og vi er heldige at de går på hold i forlængelse af hinanden, så vi ikke skal køre frem og tilbage flere gange.

Vores store pige på 4 går til ridning  

Den lille er kun 15 måneder,  så ingenting endnu 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2015

Jegermoar

Profilbillede for Jegermoar

Den store på 6 går til spring og har gjort det i et år. Før det har der været gymnastik og svømning. Hun er en aktiv pige og nyder at være afsted. Hun startede med at gå til noget da hun var 4 år.

Den mindste går ikke til noget endnu og det bliver nok også omkring de 4-5 år afhængigt af hvad behovet er :-)

Anmeld Citér

27. august 2015

AJ14

Hej 

Tak for svar. Fedt lige at høre hvad jeres unger laver i fritiden og få lidt inspiration . Min den ældste har lidt problemer med det motoriske og selvtilliden. Vi har fået en prøvetime til noget kampsport.  Det skulle vidst styrke barnet på de punkter, har jeg læst et sted,  men ved ikke om det er sandt. Nu må vi se ☺

Anmeld Citér

27. august 2015

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Min dreng på næste 8 år går til fodbold 2 gange om ugen og kamp i weekenden. Det har han gjort i et par år.

Min pige på 6 1/2 år går til håndbold 2 gange om ugen. Før sommerferien var det 1 gang om ugen.

Anmeld Citér

27. august 2015

MorDk

Min søn fylder 5 år til september. Han startede til fodbold i april måned. Han ELSKER det! Han er lige rykket op på U6. Stolt med stolt på!

Anmeld Citér

27. august 2015

Sissel

Holy cr.. Hvor er der mange børn der går til mange ting.. Jeg synes at jeg ser dem så få timer om dagen, og hvis jeg også skulle få proppet en masse fritidsinteresser ind, ved jeg slet ikke hvordan det skulle hænge sammen. 

Her hjemme går den store på 10 til fodbold to gange om ugen, og jeg synes faktisk det er for meget med to.

hvis alle 4 børn skulle til et eller andet to gange om ugen. Og have lejeaftaler efter skole/børnehave. Så kunne vi vitterligt ikke lave andet end at drøne rundt og hente og aflevere børn. Vi ville aldrig være sammen som familie. 

Hvordan får I det til at hænge sammen?

Anmeld Citér

27. august 2015

MorDk

Sissel skriver:

Holy cr.. Hvor er der mange børn der går til mange ting.. Jeg synes at jeg ser dem så få timer om dagen, og hvis jeg også skulle få proppet en masse fritidsinteresser ind, ved jeg slet ikke hvordan det skulle hænge sammen. 

Her hjemme går den store på 10 til fodbold to gange om ugen, og jeg synes faktisk det er for meget med to.

hvis alle 4 børn skulle til et eller andet to gange om ugen. Og have lejeaftaler efter skole/børnehave. Så kunne vi vitterligt ikke lave andet end at drøne rundt og hente og aflevere børn. Vi ville aldrig være sammen som familie. 

Hvordan får I det til at hænge sammen?

Har også haft de tanker. Vore knægt går kun til fodbold x 1 ugentligt og det er 1 time om lørdagen. Det har vi gjort til en lille familie udflugt. Det fungere fint. Men har da tænkt på når de starter skole og skal gå til noget. (har 2 unger) Vi har snakket om at man kan gå til 1 ting og gå op i det og være god til det. Ellers bliver det for meget af det gode. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.