Fritidsinteresser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.226 visninger
16 svar
3 synes godt om
26. august 2015

AJ14

Hej

Hvilke fritidsinteresser går Jeres børn til og hvor gamle er de?

Vores går til svømning og de er 1 og 4 år, da de begge nyder at være i vandet og vi er heldige at de går på hold i forlængelse af hinanden, så vi ikke skal køre frem og tilbage flere gange.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2015

PernilleogLouis

Her er det fodbold, svømning og taekwondo - han er 7

Anmeld Citér

26. august 2015

Lenchick

AJ14 skriver:

Hej

Hvilke fritidsinteresser går Jeres børn til og hvor gamle er de?

Vores går til svømning og de er 1 og 4 år, da de begge nyder at være i vandet og vi er heldige at de går på hold i forlængelse af hinanden, så vi ikke skal køre frem og tilbage flere gange.

Dans om onsdagen og rytmik/sang om fredagen. Trunten er 4 år. 

Til foråret starter hun til fodbold og hun glæder sig

Anmeld Citér

26. august 2015

Lunae

Begge mine børn går til svømning og gymnastik. 

Min datter er knap 5 og min søn er 2 år.

Anmeld Citér

26. august 2015

MorTil3+

Her går de til svømning (9år-3år-6mdr) tager selv afsted med dem da jeg er tidligere elite svømmer. Så går den store til badminton og hende på 3 til gymnastik. Den mindste går ikke til andet endnu.

Anmeld Citér

26. august 2015

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

Uha, vores søn går ikke til noget, han har rigeligt i at være i børnehave. Han er 4 år.

Men han er med til at lave mad, sjæle bord og lave huslige ting med os, det bruger vi lang tid på. Ud over det er han tit sammen med nabo drengen og ellers virker han overhovedet ikke til at have behov for det sker mere, så det passer os meget godt.

Måske når han bliver ældste kan det være der vil være noget der vil falde i hans interesse.

Anmeld Citér

26. august 2015

Fremad

Hende af min gik til folkedans nu er hun blevet lidt ældre og går til spejder, bordtennis og muligvis til børne yoga 

Anmeld Citér

26. august 2015

bøllen

Vi har ingen fritidsinteresser på endnu . Han har ikke spurgt endnu og jeg har ikke travlt med at han skal gå til noget. Han er lige startet i skole og det er p.t nok :-)

Anmeld Citér

26. august 2015

Noneother

Min starter til springgymnastik i næste måned. Han er 5, og jeg kunne godt mærke på hans interesse i min sport, at det var på tide at han blev sendt ud i noget selv. 

Anmeld Citér

26. august 2015

De3Guldklumper

Den ældste går til svømining og gymnastik - nr 2 til taekwondo. Den yngste går ikke til noget. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.