underlig lille blødning 5 dage før mens..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2015

Kærlighediminmave

Malene1994 skriver:

Ja oka, har bare aldrig oplevet noget lignende, og har haft min mens siden jeg var 9 så den burde jo være regelmæssig .. Men den stoppede ikk, men tog til i kraft, så nu burde det snart være ovre .. 

Det havde jeg heller ikke oplevet før, ligesom mange af de andre piger herinde. Men det har vi nu kroppen er en dejlig forvirrende mekanisme

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2015

Malene1994

nullermand15 skriver:

Det havde jeg heller ikke oplevet før, ligesom mange af de andre piger herinde. Men det har vi nu kroppen er en dejlig forvirrende mekanisme

det må man sige at den er .. 

Anmeld Citér

10. september 2015

Kærlighediminmave

Malene1994 skriver:

det må man sige at den er .. 

Hvordan er det gået?

Anmeld Citér

21. september 2015

Malene1994

nullermand15 skriver:

Hvordan er det gået?

Jamen jeg var ikk gravid, min mens blev kraftigere.. Men fordi jeg i denne måned ikke har haft nogen anelse om hvornår jeg havde ægløsning (tror selv det var natten til d. 14., synes jeg kunne mærke det) så har jeg tænkt meget over det, og nu må vi se her i næste uge, om min mens kommer, eller to fine streger

Anmeld Citér

21. september 2015

AnneSHS

Jeg var gravid tilbage i februar 2014, for første gang. Og min graviditet startede med at jeg havde en lille blødning ca. 5 dage inden jeg ventede min menstruation. Jeg tog en test da den så ikke kom og den var positiv. Jeg mistede den desværre i uge 11 .

Jeg blødte en lille smule i fredags,  og har nu taget en positiv test, men er bare nervøs for at det er en falsk/positiv og at min mens kommer i løbet af denne uge. Jeg er pisse nervøs,  men krydser samtidig ALT for at det lykkedes denne gang! Har mistet to gange, og haft en graviditet uden for livmoderen....

Anmeld Citér

22. september 2015

Malene1994

AnneSHS skriver:

Jeg var gravid tilbage i februar 2014, for første gang. Og min graviditet startede med at jeg havde en lille blødning ca. 5 dage inden jeg ventede min menstruation. Jeg tog en test da den så ikke kom og den var positiv. Jeg mistede den desværre i uge 11 .

Jeg blødte en lille smule i fredags,  og har nu taget en positiv test, men er bare nervøs for at det er en falsk/positiv og at min mens kommer i løbet af denne uge. Jeg er pisse nervøs,  men krydser samtidig ALT for at det lykkedes denne gang! Har mistet to gange, og haft en graviditet uden for livmoderen....

Jamen min stoppede ikk, den blev kun kraftigere.. 

Det er jeg ked af at høre, men tillykke med den nye positive test.. Tror det er vigtigt at du ikk tænker "Åh nej jeg mister igen" men nyder det, og tager det helt roligt .. 

Har selv været igennem noget af det samme 2 gange.. Første gang var fosteret væk, men alt andet var der.. Anden gang tabte jeg, selvom lægerne holdte på at jeg var gravid, indtil 3 uger efter, hvor jeg kom til scanning .. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.