underlig lille blødning 5 dage før mens..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.280 visninger
15 svar
2 synes godt om
25. august 2015

Malene1994

Hej og undskyld jeg bliver ved med at skrive her inde, men ved ikke hvem jeg ellers skal spørger

Min cyklus er på 30 dage.. Så det vil sige at jeg først skal ha' den her d. 30. 

Men i formiddags havde jeg en underlig trykken i underlivet.. I eftermiddags, da jeg kom hjem, og havde været på wc, var der noget snask med lidt blod i, og nu her er det ikk blod, men mere mit udflåd der har lyserødt .. 

Andre der har prøvet det 5 dage før de skulle ha' deres mens, eller nogle der måske har en idé om hvorfor det er??

Håber I kan give mig nogle svar

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2015

Chellie

Malene1994 skriver:

Hej og undskyld jeg bliver ved med at skrive her inde, men ved ikke hvem jeg ellers skal spørger

Min cyklus er på 30 dage.. Så det vil sige at jeg først skal ha' den her d. 30. 

Men i formiddags havde jeg en underlig trykken i underlivet.. I eftermiddags, da jeg kom hjem, og havde været på wc, var der noget snask med lidt blod i, og nu her er det ikk blod, men mere mit udflåd der har lyserødt .. 

Andre der har prøvet det 5 dage før de skulle ha' deres mens, eller nogle der måske har en idé om hvorfor det er??

Håber I kan give mig nogle svar

Det plejer jeg at få hver måned - for mig er det en del af min cyklus .. Ca. Fem dage med pletblødninger, og så starter "niagara falls".. 

Anmeld Citér

25. august 2015

Malene1994

Chellie skriver:

Det plejer jeg at få hver måned - for mig er det en del af min cyklus .. Ca. Fem dage med pletblødninger, og så starter "niagara falls".. 

Det har jeg bare ikk oplevet før .. 

Anmeld Citér

25. august 2015

DortheL

Det kan vel også være implantationsblædning, hvor ægget sætter sig fast. det skete ved mig :-) 

Anmeld Citér

25. august 2015

Malene1994

DortheL skriver:

Det kan vel også være implantationsblædning, hvor ægget sætter sig fast. det skete ved mig :-) 

men 5 dage før du skulle ha' din mens??

Anmeld Citér

25. august 2015

Chellie

men 5 dage før du skulle ha' din mens??

Nej, det er lige sent nok til en implantationsblødning. Men hvis du prøver at blive gravid (eller i hvert fald har haft ubeskyttet sex), kan det jo godt forekomme at man småbløder lidt istedet for at få mens, hvis man er gravid .. 

Men som sagt, for mig er det bare et tegn på, at jeg skulle putte lady-Cuppen i tasken, fordi mens er lige op over.. 

Anmeld Citér

25. august 2015

Malene1994

Chellie skriver:

Nej, det er lige sent nok til en implantationsblødning. Men hvis du prøver at blive gravid (eller i hvert fald har haft ubeskyttet sex), kan det jo godt forekomme at man småbløder lidt istedet for at få mens, hvis man er gravid .. 

Men som sagt, for mig er det bare et tegn på, at jeg skulle putte lady-Cuppen i tasken, fordi mens er lige op over.. 

Tror jeg må vente og se på søndag .. synes bare det er mystisk .. 

Anmeld Citér

29. august 2015

Malene1994

Nå, min mens startede d. 26. men er nu ved at stoppe .. Er det normalt kun at bløde 3 dage, det var ikk lige så kraftig i styrken som min almindelig mens, og ingen smerter .. 

Anmeld Citér

29. august 2015

Kærlighediminmave

Ens menstruation kan godt ændre sig. Jeg har hået og haft lidt pletblødning nu her og der er altså lang tid til jeg skal have mens. Normalt begynder jeg først at få kramper og bløde PÅ menstruation dagen, men nogle gange har jeg også pletblødt et par dage før. Det kan sagtens svinge. 

Anmeld Citér

31. august 2015

Malene1994

nullermand15 skriver:

Ens menstruation kan godt ændre sig. Jeg har hået og haft lidt pletblødning nu her og der er altså lang tid til jeg skal have mens. Normalt begynder jeg først at få kramper og bløde PÅ menstruation dagen, men nogle gange har jeg også pletblødt et par dage før. Det kan sagtens svinge. 

Ja oka, har bare aldrig oplevet noget lignende, og har haft min mens siden jeg var 9 så den burde jo være regelmæssig .. Men den stoppede ikk, men tog til i kraft, så nu burde det snart være ovre .. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.