Mødregrupper?..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2015

Denførste

Tak til alle, det gjorde mig til mere vidende og rolig

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2015

Katia Juul Skovgaard

Denførste skriver:

hvad er jeres erfaringer, oplevelser og holdninger til at være med i en mødregruppe ? Er det godt for både baby og mor? Og hvad handler det enlig om? 

For mit vedkommende var det en rigtig god ting. Vi stod midt i flytning til en anden by, så derfor kom jeg ikke i mødregruppe i den gamle by. I den nye by måtte jeg vente 1 måneds tid på at komme i en gruppe. De kunne "kun" tilbyde mig en gruppe hvor mødrene kom fra den anden ende af byen, men jeg ville så gerne lidt ud, snakke med andre mødre og måske prøve nogle af alle de tilbud de forskellige kommuner har til nybagte forældre

Jeg endte i en rigtig dejlig gruppe med 4 andre, fordelt på 3 drenge og 2 piger. De var alle 1-4 uger yngre end min, men det gjorde ikke noget. Jeg var også den eneste førstegangsfødende, men det gjorde heller ikke noget.

Vi mødtes en gang om ugen, vi skiftedes til at lægge hus til. Vi spiste brød og snakkede i timevis

Vi gik desuden også til salmesang sammen og jeg endte med at få en god veninde, der som 3. gangs mor kunne fortælle mig alt det jeg ikke vidste og inviterede sønnen og jeg med i baby-bio

Anmeld Citér

25. august 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg har elsket begge mine mødregrupper!

1 gruppe var vi alle 1 gangs mødre, og vi sås en gang i ugen. Vi lage på skift hus til, gik i baby bio, shopping og alt muligt andet sammen.

2 gruppe var vi alle flere gangs mødre og vi startede med at ses hver 14 dag, men det blev hurtigt til en gang i ugen.

Har stadig kontakt til dem alle og mine unger er fra 2008 og 2012. Vh stine

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.