Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Denførste skriver:
hvad er jeres erfaringer, oplevelser og holdninger til at være med i en mødregruppe ? Er det godt for både baby og mor? Og hvad handler det enlig om? 
Jeg elskede, at være i mødregrupper.
1. gang mødtes vi 1 gang om ugen, hvor vi snakkede BABYER og alt hvad der var omkring dem. Vi var alle første gangs fødende. Vi gik på cafe, ture, baby-bio, storcentre mv. Vi stoppede med, at ses da vi startede på arbejde igen. Er dog venner på FB. Min dreng er fra 2007.
2. gang mødtes vi ca. hver 10 dag, da vi alle var anden gangs fødende. Vi var hjemme hos hinanden og denne gang snakkede vi lidt andre ting også - søskende mv. Vi ses stadigvæk 1 gang om måneden (uden børn) på trods af, at vores børn nu er 6 år (2009). Vi snakker ikke særlig meget børn mere, men om alt andet. Vi har det rigtig godt sammen på trods af, at vi er ret forskellige.
Når vi mødtes privat var det til boller, kaffe eller hvad man havde lyst til, at servere. Det var ikke opskruet på nogen måde og ingen så forkert til hinanden når man havde en dårlig hårdag eller man ikke købte det dyreste mærketøj 
Nu mødtes vi en hverdagsaften en gang om måneden kl. 20 når børnene sover og vi stortrives sammen, og kommer alt for sent i seng da vi snakker hele aften.

Anmeld
Citér