Far skyper og spiller computer...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. august 2015

Anja82

Tag i Tiger og køb hørebøffer til 50-60kr, så er det eneste I hører hans snak Til de andre - ikke deres svar ej heller skydningen, for ja dyb stilhed i en lyt bolig kan give bagslag som serinamor skriver...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2015

Muffinmus

Beklager,men nøj hvor havde jeg også trukket stikket...

Min mand skulle ikke prøve at opføre sig sådan overfor mig mens vi har børn....

Havde resolut sagt at kunne han ikke dæmpe sig må spillet slutte for hans vedkommende og Jan tager over med at putte så snart amningen er slut... 

Anmeld Citér

24. august 2015

TNBC

Anonym skriver:

mens jeg putter baby...

Og han LARMER. Han spiller med sine venner og de skyper samtidig.

Der er sindssygt lydt herhjemme og jeg har brugt snart 45 min på at putte. Det plejer at tage 15 min.

Har bedt ham dæmpe sig 117 gange nu, to sekunder efter larmer han igen.

Er det unfair at bede ham om at skulle Skype?!

Stik ham et par høretelefoner.

Anmeld Citér

24. august 2015

Newsence

Her hjemme hos os er der INGEN computerspil for barn er puttet og sover. Jeg gider simpelhent ikke gå og være ene mor fordi han skal spille. OG det sker hele tiden ellers. Weekend der skiftes vi lidt til at gøre det vi gerne vil. Men altså vi henter barn kl. 16-16.30 og så skal der handles og laves mad osv. så den tid skal bare bruges med barn.

Når så barn sover godt så kan vi hver i sær gøre hvad vi vil- nogen  gange er det hver for sig andre gange noget sammen. Her har far høre telefoner på og jeg har også måtte tale med store bukstaver for hans råben og stå i bordet når han dør og det har virket. FOR når barn så vågnede- Ja så fik han pænt besked på selv at gå ind og putte hende igen. Så det skete kun ganske få gange. For han hader at skulle forlade spillet midt i det hele for det kan ikke altid pauses uden at han mister data... Men der var jeg kold. Bare sur mås datter kommer først. 

OG blot fordi du skal amme kan det jo godt være far der putter. DU ammer og så tager han baby og lægger i seng. På den måde vænner baby sig også til at det godt kan være far. 

Anmeld Citér

24. august 2015

SandraXOXO

Aftal nul spil før baby sover trygt. det er da så hyggeligt at være fælles om det. 

Anmeld Citér

24. august 2015

Tiggi

Hvis det ikke virker at bede ham være mere stille havde jeg altså stadig givet ham babyen, bare når du lige har ammet og så må han passe og få den lille til at sove mens du slapper  af med benene oppe.

Når/hvis det så ikke lykkes ham at få den lille til at sove kan du jo sagtens hjælpe, men ku jo tænkes at han så bedre forstod at han ligesom skal tage hensyn, og endnu bedre hjælpe.

Anmeld Citér

24. august 2015

Anonym trådstarter

ung-mor-2014 skriver:

Hmm ja det bliver jo et problem så...

Min kæreste forstår godt at være stille, så den er lidt svær, og hvis din kæreste heller ikke forstår det at han ikke skal råbe, ja så ved jeg det ikke lige, du må vel tage snakken med ham om han ikke vil være sød ikke at råbe eller ja hvor højt det lige er, kender det fra min kæreste, sagde til ham om han ikke kunne dæmpe sig, da vores datter faktisk vågnede og fik et chok når det skete, han har siden ikke spillede de kære skydespil når jeg putter vores datter, ellers så kommer der lavmælt en masse lyde når han dør, hehe...

Hmm, desværre kan jeg ikke lige ryste noget råd ud af ærmet, men måske i morgen kan jeg spørge min kæreste hvordan man lige klarer den slags

Tak, det er pænt af dig..

Må prøve at forklare ham det, når han ikke spiller. Så lytter han nok lidt mere.

Anmeld Citér

24. august 2015

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Stik ham et par høretelefoner.

Han har høretelefoner på. Med mikrofon og så snakker de sammen der.

Anmeld Citér

24. august 2015

Anonym trådstarter

Anja82 skriver:

Tag i Tiger og køb hørebøffer til 50-60kr, så er det eneste I hører hans snak Til de andre - ikke deres svar ej heller skydningen, for ja dyb stilhed i en lyt bolig kan give bagslag som serinamor skriver...

Han har hørebøffer på. Det er ham, der larmer. Ikke spillet eller hans venner.

Anmeld Citér

24. august 2015

ung-mor-2014

Anonym skriver:

Tak, det er pænt af dig..

Må prøve at forklare ham det, når han ikke spiller. Så lytter han nok lidt mere.

Ja han lytter nok mere når han ikke spiller

Men finder lige ud af noget i morgen, sikker på min kæreste kan fikse et råd ud af ærmet

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.