Her hjemme hos os er der INGEN computerspil for barn er puttet og sover. Jeg gider simpelhent ikke gå og være ene mor fordi han skal spille. OG det sker hele tiden ellers. Weekend der skiftes vi lidt til at gøre det vi gerne vil. Men altså vi henter barn kl. 16-16.30 og så skal der handles og laves mad osv. så den tid skal bare bruges med barn.
Når så barn sover godt så kan vi hver i sær gøre hvad vi vil- nogen gange er det hver for sig andre gange noget sammen. Her har far høre telefoner på og jeg har også måtte tale med store bukstaver for hans råben og stå i bordet når han dør og det har virket. FOR når barn så vågnede- Ja så fik han pænt besked på selv at gå ind og putte hende igen. Så det skete kun ganske få gange. For han hader at skulle forlade spillet midt i det hele for det kan ikke altid pauses uden at han mister data... Men der var jeg kold. Bare sur mås datter kommer først.
OG blot fordi du skal amme kan det jo godt være far der putter. DU ammer og så tager han baby og lægger i seng. På den måde vænner baby sig også til at det godt kan være far.
Anmeld
Citér