Far skyper og spiller computer...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.470 visninger
20 svar
19 synes godt om
24. august 2015

Anonym trådstarter

mens jeg putter baby...

Og han LARMER. Han spiller med sine venner og de skyper samtidig.

Der er sindssygt lydt herhjemme og jeg har brugt snart 45 min på at putte. Det plejer at tage 15 min.

Har bedt ham dæmpe sig 117 gange nu, to sekunder efter larmer han igen.

Er det unfair at bede ham om at skulle Skype?!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2015

serinasmor

Anonym skriver:

mens jeg putter baby...

Der er sindssygt lydt herhjemme og jeg har brugt snart 45 min på at putte. Det plejer at tage 15 min.

Du kunne jo også bede ham om at putte  

Og så vil jeg for en god ordens skyld nævne at det ikke gavner jeres familie i længden at være musestille fordi baby / barn skal sove ... Så lidt larm må der gerne være - bare det ikke tager overhånd

Anmeld Citér

24. august 2015

ErDuHerIkkeSnart

Anonym skriver:

mens jeg putter baby...

Om det er unfair???

Jeg havde placeret baby demonstrativt på tasteturet foran ham og var gået min vej.

Held og lykke med putningen, farmand!

Anmeld Citér

24. august 2015

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

Du kunne jo også bede ham om at putte  

Og så vil jeg for en god ordens skyld nævne at det ikke gavner jeres familie i længden at være musestille fordi baby / barn skal sove ... Så lidt larm må der gerne være - bare det ikke tager overhånd

Hun bliver ammet lige inden hun bliver lagt over i sin seng, så det er desværre ikke en mulighed..

Nej, det ved jeg. Men de spiller skydespil.... og ja.. Du kan måske gætte dig til hvordan det lyder, når han dør. Jeg er ikke sart og vi har altid som minimum tv'et kørende inde i stuen, mens hun bliver puttet for at der er lidt "baggrundsstøj".

Men det her er ikke bare baggrundsstøj. Vil sige det grænser til råb.

Anmeld Citér

24. august 2015

ung-mor-2014

Anonym skriver:

mens jeg putter baby...

Jeg lukker døren, men vores datter er van til at der ikke kan være stille hele tiden, så hun har næsten accepteret at engang mellem larmer det lidt mere, jo så tager det lidt længere tid, men så lukker jeg døren hvis det bliver nødvendigt

Min kæreste skyper dog ikke så meget, så det mere normal samtale med hans søster, så vi kender kun lidt til problemet, men her løses det ved at lukke døren, og hvis det ikke er sindsyg højt, så er det lige meget

Anmeld Citér

24. august 2015

Anonym trådstarter

ErDuHerIkkeSnart skriver:

Om det er unfair???

Jeg havde placeret baby demonstrativt på tasteturet foran ham og var gået min vej.

Held og lykke med putningen, farmand!

Haha... Godt forslag 

Men det er altid mig, der putter. Hun er ikke så gammel endnu og hun bliver altid ammet lige inden hun bliver lagt i sin seng.

Anmeld Citér

24. august 2015

Anonym trådstarter

ung-mor-2014 skriver:

Jeg lukker døren, men vores datter er van til at der ikke kan være stille hele tiden, så hun har næsten accepteret at engang mellem larmer det lidt mere, jo så tager det lidt længere tid, men så lukker jeg døren hvis det bliver nødvendigt

Min kæreste skyper dog ikke så meget, så det mere normal samtale med hans søster, så vi kender kun lidt til problemet, men her løses det ved at lukke døren, og hvis det ikke er sindsyg højt, så er det lige meget

Alle døre er lukkede, men der er bare rigtig lydt her.

Så det lyder som om han sidder lige på den anden side af døren og snakker ind gennem nøglehullet. Selvom han sidder helt nede i den anden ende af stuen, så langt væk som muligt.

Anmeld Citér

24. august 2015

Sprit25

Anonym skriver:

Haha... Godt forslag 

Men det er altid mig, der putter. Hun er ikke så gammel endnu og hun bliver altid ammet lige inden hun bliver lagt i sin seng.

Så et andet godt råd: 

få far indover putning hurtigst muligt. Ellers kæmper i senere

Anmeld Citér

24. august 2015

ErDuHerIkkeSnart

Anonym skriver:

Haha... Godt forslag 

Fair nok at der skal ammes - men så kunne han vel bakke lidt op om putningen? 

Jeg havde nok trukket stikket til computeren i stedet så

Anmeld Citér

24. august 2015

ung-mor-2014

Anonym skriver:

Alle døre er lukkede, men der er bare rigtig lydt her.

Så det lyder som om han sidder lige på den anden side af døren og snakker ind gennem nøglehullet. Selvom han sidder helt nede i den anden ende af stuen, så langt væk som muligt.

Hmm ja det bliver jo et problem så...

Min kæreste forstår godt at være stille, så den er lidt svær, og hvis din kæreste heller ikke forstår det at han ikke skal råbe, ja så ved jeg det ikke lige, du må vel tage snakken med ham om han ikke vil være sød ikke at råbe eller ja hvor højt det lige er, kender det fra min kæreste, sagde til ham om han ikke kunne dæmpe sig, da vores datter faktisk vågnede og fik et chok når det skete, han har siden ikke spillede de kære skydespil når jeg putter vores datter, ellers så kommer der lavmælt en masse lyde når han dør, hehe...

Hmm, desværre kan jeg ikke lige ryste noget råd ud af ærmet, men måske i morgen kan jeg spørge min kæreste hvordan man lige klarer den slags

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.