Erfaring med familievejleder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2015

Patriark

Mor i Aarhus skriver:

Inde på Familierådgivningens hjemmeside står der, at man kan søge rådgivning til fx børneopdragelse, så det ville give god mening, at trådstarter henvender sig der. 

Kommuner e har forskellige tilbud og begrænsede ressourcer, men ja enig. 

Mit budskab var, sådan helt konkret, at man ikke skal forvente for meget.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2015

Anonym trådstarter

jenny4 skriver:

Nu ved jeg ikke hvor slemt det er, men det er jo meget normalt for alderen at de udfordrer og trodser. Har selv en på tre som prøver alle grænser af - og netop grænser har været nøgleord for os. Vi er simpelthen nødt til at agere ret firkantet i øjeblikket. Spiser på faste tidspunktet, samme rutiner morgen, middag og aften. Ikke give køb på principper osv. Det hjælper vores dreng at kende rammerne og at vi ikke laver om på dem. 

Har i ikke en sundhedsplejerske i kan prøve at tage fat på?

Ved godt det er normalt, men det er ret slemt og vi aner ikke hvad vi helt præcist skal gøre og kunne godt bruge nogen værktøjer.
Vi har faste rammer for hvornår vi står op, spiser mv. så ved ikke lige hvad vi skal ændre der.

Troede ikke vi kunne ringe til sp, men blev jeg gjort opmærksom på i går, så det vil jeg prøve

Anmeld Citér

25. august 2015

Anonym trådstarter

Ms.Sunshine skriver:

Da min søn var lille fik vi besøg af en familievejleder da vi havde problemer med øjenkontakt med vores søn... hun var rigtig god til at sige "prøv at gøre sådan" eller "det er rigtig godt det der"

Kunne lige præcis godt bruge en, man kunne snakke med og hører om vi er helt på afveje med hvordan vi tackler hende og hvad vi kan gøre, når hun bliver helt hysterisk. For det jeg lige kan google mig lidt frem til, det hjælper ikke

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.