Pretty little liars

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. august 2015

Noneother

Indtil videre er der kun lovet halvanden sæson mere. Resten af sæson 6 som holder pause til januar. Og så en sæson 7. 

Og De laver en spring på 5 år imellem nu og næste afsnit, efter afsløringen af A

Jeg Er i øvrigt 27 og har set hvert eneste afsnit. Så den med at det kun er for teenagere må manden længere ud på landet med. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2015

Jegkiggerpåfugle

Jeg læste alle bøgerne inden serien kom, må godt nok indrømme at serien sutter i forhold til bøgerne - men det er typisk - har man dog ikke læst bøgerne synes jeg at de første 3/4 sæsoner er okay og derefter køre det jo HELT af sporet / men det typisk Hollywood for at holde pengemaskinen kørerende  

Anmeld Citér

24. august 2015

Christine

Noneother skriver:

Indtil videre er der kun lovet halvanden sæson mere. Resten af sæson 6 som holder pause til januar. Og så en sæson 7. 

Og De laver en spring på 5 år imellem nu og næste afsnit, efter afsløringen af A

Jeg Er i øvrigt 27 og har set hvert eneste afsnit. Så den med at det kun er for teenagere må manden længere ud på landet med. 

Spoilere forekommer!!

Jeg synes egentlig det var en irriterende udvikling, men omvendt passer de måske bedre i alder med os der ser det, hvis der kommer et tidsspring 

Uh men jeg var også rigtigt glad for desperate housewives, men mener også der var et spring på 5 år og så gik det ellers stærkt ned ad bakke 

Anmeld Citér

24. august 2015

Christine

lillespir24 skriver:

Hehe gjorde min også indtil han selv syntes den var vildt spændene

Hvordan fik du ham til det? Tror desværre ikke det kan lade sig gøre her. Han er mere til Game of thrones - som jeg til gengæld synes er dybt åndssvagt 

Anmeld Citér

24. august 2015

MorTil3+

lillespir24 skriver:

Man finder først ud af det i sæson 6 som nu køre i USA kan desværre ikke huske hvor vi ser det henne men sommer finalen gav svaret på hvem ser er  a oh hvorfor 

Du må meget gerne sende en pb til mig om hvem og hvorfor.

Anmeld Citér

24. august 2015

Noneother

Christine skriver:

Spoilere forekommer!!

Jeg synes egentlig det var en irriterende udvikling, men omvendt passer de måske bedre i alder med os der ser det, hvis der kommer et tidsspring 

Uh men jeg var også rigtigt glad for desperate housewives, men mener også der var et spring på 5 år og så gik det ellers stærkt ned ad bakke 

Ikke ligefrem noget jeg vil kalde for spoiler da det absolut ikke siger noget om hvad der foregår handlingsmæssigt. Det estimerer en tidslinie. 

Jeg synes osse det virkede lidt mærkeligt i starten, men jeg tænker at nået måtte de gøre, for at holde mysteriet friskt efter så mange sæsoner. Og jeg tror nu helt sikkert at det nok skal blive spændende. Jeg følger i hvert fald med til den bitre ende nu. 

Anmeld Citér

24. august 2015

migxher

Hvis du vil have undertekster skal du nok downloade. Jeg tror ikke der er nogen steder hvor man kan streame den nye sæson med undertekster 

Anmeld Citér

24. august 2015

mor2011_

Jeg har slet ikke regnet med at den person var A. spændende hvad det sker i de andre afsnit efter 5 år 

Anmeld Citér

24. august 2015

lucas<3

Jeg vel os gerne ha en PB med hvem a er

Anmeld Citér

24. august 2015

Mor1986

migxher skriver:

Hvis du vil have undertekster skal du nok downloade. Jeg tror ikke der er nogen steder hvor man kan streame den nye sæson med undertekster 

Ja det er jeg nok nødt til. Manden synes bare det er træls for så skal han finde undertekster til hvert afsnit 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.