Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
er lige blevet færdig med sæson 4 på Netflix. Og den wr jo monster spændende.
Hvor henne kan jeg se den på nettet helst gerne med danske eller engelske undertekster
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mor1986 skriver: er lige blevet færdig med sæson 4 på Netflix. Og den wr jo monster spændende. Hvor henne kan jeg se den på nettet helst gerne med danske eller engelske undertekster
Over kanal 5 er de 4 afsnit inde i sæson 5
Sprit25 skriver: Over kanal 5 er de 4 afsnit inde i sæson 5
Er det rigtigt? Er nemlig sikker på jeg har sat tv til at optage. Begyndte allerede ved 4 sæson. Så passer det jo perfekt. Tusinde tak
Ellers skal jeg med glæde opdatere dig
Sprit25 skriver: Ellers skal jeg med glæde opdatere dig
Super
så kan jeg godt spørge dig.
Dør Ezra?
Og kommer Caleb (Hannas kæreste)tilbage?
Og får vi at vide hvem A er i sæson 5 jeg har en ide om hvem jeg tror det er
Mor1986 skriver: Super så kan jeg godt spørge dig. Dør Ezra? Og kommer Caleb (Hannas kæreste)tilbage? Og får vi at vide hvem A er i sæson 5 jeg har en ide om hvem jeg tror det er
Har vi ikke alle det
har sendt den en pb. Vil ikke ødelægge noget for nogen
Man finder først ud af det i sæson 6 som nu køre i USA kan desværre ikke huske hvor vi ser det henne men sommer finalen gav svaret på hvem ser er a oh hvorfor
Jeg set sæson nr 6 og ved hvem A er hvem tror du det er
lillespir24 skriver: Jeg set sæson nr 6 og ved hvem A er hvem tror du det er
Jeg fik Spirit25 til at afsløre hvem A er. Det havde jeg så ikke lige troet. Men kan godt se jeg virkelig hat noget at glæde mig til. Den er vildt spændende den serie
Mor1986 skriver: Jeg fik Spirit25 til at afsløre hvem A er. Det havde jeg så ikke lige troet. Men kan godt se jeg virkelig hat noget at glæde mig til. Den er vildt spændende den serie
MHvem siger hun det er skriv evt pb
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128