Brokketråd for gravide :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. august 2015

Oddi

Profilbillede for Oddi

Sikke en dejlig tråd. 

Jeg er førstegangs og er 24+3 i dag. Generelt har jeg det egentlig okay, men er ved at blive vanvittig af min forstoppelse. Jeg har prøvet ALT og intet virker! - det er simpelthen så smertefuldt!.. Desuden så hader jeg nætterne. Jeg er oppe 4-5 gange om natten for at tisse og kan ikke finde ro efter det. 

Desuden har jeg et sygt redebyggergen der bare ikke kan udfoldes. Vi har haft skimmelsvamp i lejligheden, som er fjernet, men væggene i vores soveværelse og stue er helt nøgne, og skal efterisoleres så det skimmelsvampen ikke kommer igen. Det betyder også at vi ikke rigtig kan begynde at samle baby møblerne før det er fixet, hvilket nok tager nogle uger endnu. Dvs. rod over det hele! Det gør mig vanvittig hver dag. Og så vil jeg bare så gerne begynde at gøre klar stille og roligt, men det kan vi ikke rigtig før de skide vægge er fixet... Giver mig stress!!!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2015

Kun1somMIG

Oddi skriver:

Sikke en dejlig tråd. 

Jeg er førstegangs og er 24+3 i dag. Generelt har jeg det egentlig okay, men er ved at blive vanvittig af min forstoppelse. Jeg har prøvet ALT og intet virker! - det er simpelthen så smertefuldt!.. Desuden så hader jeg nætterne. Jeg er oppe 4-5 gange om natten for at tisse og kan ikke finde ro efter det. 

Desuden har jeg et sygt redebyggergen der bare ikke kan udfoldes. Vi har haft skimmelsvamp i lejligheden, som er fjernet, men væggene i vores soveværelse og stue er helt nøgne, og skal efterisoleres så det skimmelsvampen ikke kommer igen. Det betyder også at vi ikke rigtig kan begynde at samle baby møblerne før det er fixet, hvilket nok tager nogle uger endnu. Dvs. rod over det hele! Det gør mig vanvittig hver dag. Og så vil jeg bare så gerne begynde at gøre klar stille og roligt, men det kan vi ikke rigtig før de skide vægge er fixet... Giver mig stress!!!

Det kender jeg alt for godt. 

Vi har omrokeret på de store børn og tapetseret om og malet hvilket har givet et kæmpe rod... 

I mit iver tømte jeg 3 børneværelser men min mand har kun haft tid til at gøre de to værelser færdige. Så jeg er gået total i stå og kan bare ikke komme videre og der er bare møbler over det hele... Og det stresser mig helt enormt 

Ikke nok med det så skal vi også ha nyt køkken og min mand LOVEDE det blev inden jeg fødte men vi har ikke engang været i kvik og bestille det og min mand er bare så belastet med arbejde og som selvstændig er der bare ingenting at gøre 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.