Brokketråd for gravide :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Skal manden bare finde sig i en hormonel kvinde?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

993 visninger
11 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. august 2015

Kun1somMIG

Bare en lille brokketråd for varmen slår mig helt ud 

Stod i biografen og skulle købe billetter til mine børn og da det blev min tur havde jeg fuldstændig glemt hvad jeg skulle. Min søn huskede mig på det men da jeg skulle betale var jeg fuldstændig blank igen...

Jeg er MEGA hormonel og stakkels min mand. Jeg er så irrationel.
Nu er vand i fødderne også kommet for at blive.
Det som folk omkring mig har opdaget er dog at selv om jeg har let til tårer så har jeg også let til latter... 

Er nu 32+3 og glæder mig til baby kommer 

Kom med al den brok i ikke synes andre skal lægge ører til 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2015

Chellie

Det er varmt og jeg er syg og jeg har hovedpine, og jeg er ikke engang sulten så jeg kan trøstespise, og jeg kan ikke sove, og min kæreste sidder bare og spiller computer, og jeg orker ikke at skulle på arbejde i morgen, og jeg vil bare have den nakkefoldsscanning overstået NUUUU!!!

Pyha, tak! Det lettede! 

Anmeld Citér

23. august 2015

Kun1somMIG

Det kender jeg godt. 

Rigtig god bedring 

Anmeld Citér

23. august 2015

Looni

33+3 i dag, har i nat og hele dagen i dag haft så ondt i lænden at jeg ikke kunne sove ordenligt, og fx ikke engang har magtet at cykle i netto efter rugbrød (som vi selvfølgelig var løbet tør for). oven i det har jeg haft sindssygt mange plukveer hele dagen.

Har hele dagen været alene med vores søn på 2år (på tirsdag) og har kæmpet mig igennem dagen - overhovedet ikke været overskudsmor - men tilladt både iPad og ramasjang. 

Min kæreste vælger så at komme hjem fra arbejde og meddele at han da lige har inviteret 6-7mennesker mere med til fødselsdagen for vores søn på næste fredag, end vi havde aftalt!! - 6-7 mennesker som vi hverken har stole, tallerkner, bestik eller plads til at have med, og som JEG (der i forvejen kunne sætte mig ned og tude over alt det der skal klargøres til den fest) skal lave ekstra mad til, mens jeg også lige dækker borde, rydder op gør rent, passer storebror osv. - jamen det ordner jeg da lige, Med kæmpe mave, plukveer og en lænd der bare slet ikke er gearet til andet end at ligge på sofaen og slappe af.

Nu sidder jeg i baghaven og tuder både over alt det, men også over at jeg ikke engang kan magte at gå i vrede pga. Den dumme lænd! (Jeg forsøgte men måtte vende om og finde en havestol i stedet)

- der er lææææænge til oktober!!! 

Anmeld Citér

23. august 2015

Looni

33+3 i dag, har i nat og hele dagen i dag haft så ondt i lænden at jeg ikke kunne sove ordenligt, og fx ikke engang har magtet at cykle i netto efter rugbrød (som vi selvfølgelig var løbet tør for). oven i det har jeg haft sindssygt mange plukveer hele dagen.

Har hele dagen været alene med vores søn på 2år (på tirsdag) og har kæmpet mig igennem dagen - overhovedet ikke været overskudsmor - men tilladt både iPad og ramasjang. 

Min kæreste vælger så at komme hjem fra arbejde og meddele at han da lige har inviteret 6-7mennesker mere med til fødselsdagen for vores søn på næste fredag, end vi havde aftalt!! - 6-7 mennesker som vi hverken har stole, tallerkner, bestik eller plads til at have med, og som JEG (der i forvejen kunne sætte mig ned og tude over alt det der skal klargøres til den fest) skal lave ekstra mad til, mens jeg også lige dækker borde, rydder op gør rent, passer storebror osv. - jamen det ordner jeg da lige, Med kæmpe mave, plukveer og en lænd der bare slet ikke er gearet til andet end at ligge på sofaen og slappe af.

Nu sidder jeg i baghaven og tuder både over alt det, men også over at jeg ikke engang kan magte at gå i vrede pga. Den dumme lænd! (Jeg forsøgte men måtte vende om og finde en havestol i stedet)

- der er lææææænge til oktober!!! 

Anmeld Citér

23. august 2015

Krussedulle

Kun1somMIG skriver:

Bare en lille brokketråd for varmen slår mig helt ud 

Stod i biografen og skulle købe billetter til mine børn og da det blev min tur havde jeg fuldstændig glemt hvad jeg skulle. Min søn huskede mig på det men da jeg skulle betale var jeg fuldstændig blank igen...

Jeg er MEGA hormonel og stakkels min mand. Jeg er så irrationel.
Nu er vand i fødderne også kommet for at blive.
Det som folk omkring mig har opdaget er dog at selv om jeg har let til tårer så har jeg også let til latter... 

Er nu 32+3 og glæder mig til baby kommer 

Kom med al den brok i ikke synes andre skal lægge ører til 

Ej! Sådan en tråd var bare lige hvad jeg har brug for! 

Hvor skal man starte?!  Jeg er kun 12+1 i dag. Og jeg er allerede ved at gå fra forstanden! Denne her graviditet er på alle måder en der skiller sig ud, fra de andre..

først bliver jeg så dårlig, at jeg lægger i sengen, i 14 dage uden at kunne indtage noget som helst! 

Så er der sket et eller andet med min fordøjelse.. Eller what ever, men efter bare ét måltid, ligner jeg en der er gravid i 9 måned, parat til at poppe! 

For slet ikke at tale om væske!!! I hænder, ben og fødder!! Jeg er kun i 13 uge, og jeg har allerede mistet mine ankler!! 

Nå ja! Og hvad sker der i øvrigt lige for varmen?! 

Jeg nævner egentlig bare lige de ting min mand han også er så venlig at påpege for mig! Ellers havde jeg aldrig selv set det 

holy moly jeg er glad for at det er sidste gang! 

Anmeld Citér

23. august 2015

fit_fys

Fed tråd! Er 24+2 og magter slet ikke at der skal gå helt til uge 40 (ca), før jeg er færdig med at ligne, føle mig og opføre mig som en ondsindet hval!

Her har den stået på (og gør til dels stadig):

lyskebrok

halsbetændelse

forkølelsessår

svamp

nedtrykthed

nu ligger jeg bare på sofaen hver dag efter job! Har altid trænet meget, elsker det og det er en stor del af min identitet. Nu må jeg næsten intet og bruger al min krudt på arbejdet. Min søn på 5 får den sidste rest af overskud, hvilket resulterer i at min mand må stå for skud for de vilde humørsvingninger, og at klare det meste i hjemmet. 

Det er hårdt lige nu, og min nedtrykthed består i tankemylder, de negative, og uro i kroppen. Sådan er det hver gang der sker noget stort, og det at jeg ikke kan det jeg vil, har virkelig brugt mig i ubalance - øv!

Anmeld Citér

23. august 2015

Kun1somMIG

Hvor er det bare synd for os 

Men dejligt ikke at være alene 

Anmeld Citér

23. august 2015

LBK

Jeg har termin i dag = NU. Det er 3. Graviditet og en lorte graviditet med så frygteligt mange skavanker. Jeg vil føde NU. Sidder i sofaen og er er så klar... 

Vand i kroppen, træt træt træt, kan ikke sove om natten. Ny kvalme , kaster op. 

Anmeld Citér

24. august 2015

2721

Jeg er andengangs gravid og min første graviditet var sindsygt hård.

denne gang er jeg nu 24-+6 og min bækkenløsning er minimal, kvalmen varede relativt kort tid om end jeg troede jeg skulle dø mens den stod på. Har hverken vand i kroppen eller lign, så alt i alt føler jeg mig indtil nu meget heldig, MEN min lunte er sindssygt kort

Kæresten har en masse ting han skal have styr på og der sker ikke en dyt Og jeg har grundet blødning og tidligere bækkenlæsning fået strenge ordre på denne gang at forholde mig i ro, så jeg trisser rundt herhjemme som en arrig løve i et bur og forsøger at holde mig i ro og så syntes jeg min søns Rasmus modsat er helt forfærdelig og jeg skammer mig over at have så svært ved at være rumlig pt

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.