3 uger uden barn pga afslutning på uddannelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2015

alenemor42

Anonym skriver:

Jeg fik lige lyst til at update lidt. Det er nu 2,5 uger siden, at jeg afleverede mit barn til sin far. Og det har simpelthen gået så fint, vi har talt i telefon 4-5 gange og jeg har sendt et par breve med dyr og disney kort  

Han savner mig, men han er slet ikke ulykkelig og har heller ikke grædt, men virkelig hygget sig hos far, bedsteforældre og i børnehaven (hvor han har nogen rigtigt gode venner)

På fredag skal jeg hente ham og det glæder jeg mig til. Alt i alt er det gået rigtigt fint.

Fantastisk 

Børn er ikke så sarte som vi gør dem til 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2015

Lisbeth1985

Anonym skriver:

Den har været oppe mange gange og dog er jeg anonym, fordi jeg ved, at det er et emne, der virkelig kan give anledning til gnister herinde (som andre steder)

Jeg er fraskilt og står i deleordning 9-5, min eksman har bopæl. Nu er jeg ved at afslutte mit studium på uni og får brug for en intensiv tid med opgaveskrivning. Barnet tager deleordningen fint og bedsteforældre vil hjælpe faren. Kan det være fair lige at tage de tre uger uden barn til opgaveskrivning? Sagen er at jeg studerer i en anden by end den eks og barn bor i.

Ja! Hvis det føles rigtigt for jer,så gør det:-)

Held og lykke med eksamen!

Anmeld Citér

10. september 2015

Anonym trådstarter

Lisbeth1985 skriver:

Ja! Hvis det føles rigtigt for jer,så gør det:-)

Held og lykke med eksamen!

Det gjorde vi så og i morgen kommer han her hjem til mig. han har tacklet det rigtigt fint. Selvfølgelig har han sagt i telefonen, at han savnede mig og at han var glad for sine breve, men han har virkelig været dygtig.

Nu er jeg selvfølgelig spændt på, om der kommer nogen reaktioner, når vi ses. Det vil jo være meget naturligt, men det må jeg jo så rumme

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.