3 uger uden barn pga afslutning på uddannelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.888 visninger
12 svar
33 synes godt om
21. august 2015

Anonym trådstarter

Den har været oppe mange gange og dog er jeg anonym, fordi jeg ved, at det er et emne, der virkelig kan give anledning til gnister herinde (som andre steder)

Jeg er fraskilt og står i deleordning 9-5, min eksman har bopæl. Nu er jeg ved at afslutte mit studium på uni og får brug for en intensiv tid med opgaveskrivning. Barnet tager deleordningen fint og bedsteforældre vil hjælpe faren. Kan det være fair lige at tage de tre uger uden barn til opgaveskrivning? Sagen er at jeg studerer i en anden by end den eks og barn bor i.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2015

Jegkiggerpåfugle

Anonym skriver:

Den har været oppe mange gange og dog er jeg anonym, fordi jeg ved, at det er et emne, der virkelig kan give anledning til gnister herinde (som andre steder)

Jeg er fraskilt og står i deleordning 9-5, min eksman har bopæl. Nu er jeg ved at afslutte mit studium på uni og får brug for en intensiv tid med opgaveskrivning. Barnet tager deleordningen fint og bedsteforældre vil hjælpe faren. Kan det være fair lige at tage de tre uger uden barn til opgaveskrivning? Sagen er at jeg studerer i en anden by end den eks og barn bor i.

Tjaah, hvis alle parter incl barnet er okay med dette - nu fremgår det jo ikke hvor gammelt barnet er - så kan jeg ikke se hvorfor det skulle blive et problem, der er jo weekenderne du kan tilbringe med barnet - i skal gøre hvad i synes er rigtigt - ikke hvad en masse kvinder på et debatforum synes  men i hvert fald god opgaveskrivning

Anmeld Citér

21. august 2015

Anonym trådstarter

Jegkiggerpåfugle skriver: