At udstille sig selv på sociale medier..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2015

Hck

Profilbillede for Hck
Anonym skriver:

Det er "normale" billeder vil jeg mene. Og jeg vil mene at det er forkert at skrive at han er fræk, at de gerne vil se ham nøgen os. 

Måske tager jeg fejl, men jeg tror altså ikke helt på at, så mange gamle " grise" som du siger, vil sidde offentlig på fb og skrive sådan til en ung drengs billede, uden at det er aftalt på en eller anden måde, eller at profilen måske er dæk navn for et eller andet. Men lidt svært at vide, når man ikke kan se billederne og hele profilen ( ikke at jeg har lyst til det)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2015

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Kan det ikkke være en onkel eller lignende, der prøver at være sjov? Og så kommer til at lyde dum og klam i stedet?

Det er flere personer.

Anmeld Citér

21. august 2015

Anonym

Anonym skriver:

Det er flere personer.

Så er det måske to onkler.

Ej jeg ved det ikke, men for mig ser det umiddelbart harmløst ud. Måske er det nogen unge der prøver at lave lidt røre i andedammen. Anmeld det hvis du synes.

Anmeld Citér

21. august 2015

Anonym trådstarter

Så er det måske to onkler.

Ej jeg ved det ikke, men for mig ser det umiddelbart harmløst ud. Måske er det nogen unge der prøver at lave lidt røre i andedammen. Anmeld det hvis du synes.

Så har han måske 10 onkler så. 

Eller så er det nogle unge der har fundet 10 billeder af den samme gamle mand. Og som har 200 gamle venner.

Anmeld Citér

21. august 2015

Anonym

Anonym skriver:

Eller så er det nogle unge der har fundet 10 billeder af den samme gamle mand. Og som har 200 gamle venner.

Det kan jeg af gode grunde ikke udtale mig om. Synes bare det lyder som nogen der laver sjov. Du skriver jo også at moderen er med på det.

Anmeld Citér

21. august 2015

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Det kan jeg af gode grunde ikke udtale mig om. Synes bare det lyder som nogen der laver sjov. Du skriver jo også at moderen er med på det.

Det var Tønder- og Brønderslevbørnenes mødre også. Jeg ville lade tvivlen komme drengen til gode og ikke bare satse på, det var en syg joke. (Ja - jeg synes, det lyder sygt, at en "gammel" mand skriver, han gerne vil være nøgen med en pubertetsdreng!) 

Anmeld Citér

22. august 2015

Sandratoft

Anonym skriver:

Jeg har set det, og det ser ikke 'uskyldigt" ud. Altså ikke himmeltråbende klamt, men gjort på en halv diskret ulækker måde. Svært at forklare. Så jeg har anmeldt. 

Anmeld Citér

22. august 2015

Sandratoft

Anonym skriver:

Wow. Hvorfor er i så mange der gerne vil have drengens navn?

Trådstarter: hvorfor anmelder du ikke bare selv, hvis du synes det er nødvendigt? Jeg synes det er dårlig stil at videresende drengens navn til andre.

Er 4 mange? Og prøv at gæt hvorfor vi vil have drengens navn 

Anmeld Citér

22. august 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Anonym skriver:

Du må gerne sende mig navnet, så jeg også kan anmelde? 

Anmeld Citér

22. august 2015

Mossu

Vil du sende mig hans navn, så anmelder jeg gerne til FB om nødvendigt . 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.