At udstille sig selv på sociale medier..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2015

Sandratoft

Anonym skriver:

Jeg sender dig gerne drengens navn privat. Det kræver kun at man sidder og kigger de første 10-20 billeder og læser kommentarerne dertil...

Du må også gerne sende navnet til mig, så skal jeg gerne anmelde det til Facebook

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2015

lineog4

Anonym skriver:

Jeg sender dig gerne drengens navn privat. Det kræver kun at man sidder og kigger de første 10-20 billeder og læser kommentarerne dertil...

Anmelder det gerne hvis du sender navn

Anmeld Citér

21. august 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Lidt ulækkert. Jeg tror måske, jeg havde skrevet til moderen. Men man ved jo aldrig hvordan de reagerer...

Og så anmelde det til Fb. 

Anmeld Citér

21. august 2015

Anonym trådstarter

Saphiira skriver:

Lidt ulækkert. Jeg tror måske, jeg havde skrevet til moderen. Men man ved jo aldrig hvordan de reagerer...

Og så anmelde det til Fb. 

Nej det er nemlig lige det. 

Jeg sender navnet til jer 2 andre lige om lidt. 

Anmeld Citér

21. august 2015

Fremad

Vil os gerne hellere end gerne anmelde 

Anmeld Citér

21. august 2015

Vivienne

Send til mig også. 

Anmeld Citér

21. august 2015

Anonym

Wow. Hvorfor er i så mange der gerne vil have drengens navn?

Trådstarter: hvorfor anmelder du ikke bare selv, hvis du synes det er nødvendigt? Jeg synes det er dårlig stil at videresende drengens navn til andre.

Anmeld Citér

21. august 2015

Anonym

Måske læser jeg det helt forkert, men hvad er der forkert ved at en dreng får at vide at han er smuk? Er det modelbilleder, eller hvad er der på billederne? Jeg synes ikke teksten siger noget.

Anmeld Citér

21. august 2015

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Måske læser jeg det helt forkert, men hvad er der forkert ved at en dreng får at vide at han er smuk? Er det modelbilleder, eller hvad er der på billederne? Jeg synes ikke teksten siger noget.

Det er "normale" billeder vil jeg mene. Og jeg vil mene at det er forkert at skrive at han er fræk, at de gerne vil se ham nøgen os. 

Anmeld Citér

21. august 2015

Anonym

Anonym skriver:

Det er "normale" billeder vil jeg mene. Og jeg vil mene at det er forkert at skrive at han er fræk, at de gerne vil se ham nøgen os. 

Kan det ikkke være en onkel eller lignende, der prøver at være sjov? Og så kommer til at lyde dum og klam i stedet?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.