Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Jeg sender dig gerne drengens navn privat. Det kræver kun at man sidder og kigger de første 10-20 billeder og læser kommentarerne dertil...
Jeg sender dig gerne drengens navn privat. Det kræver kun at man sidder og kigger de første 10-20 billeder og læser kommentarerne dertil...
Du må også gerne sende navnet til mig, så skal jeg gerne anmelde det til Facebook
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anmelder det gerne hvis du sender navn
Lidt ulækkert. Jeg tror måske, jeg havde skrevet til moderen. Men man ved jo aldrig hvordan de reagerer...
Og så anmelde det til Fb.
Saphiira skriver: Lidt ulækkert. Jeg tror måske, jeg havde skrevet til moderen. Men man ved jo aldrig hvordan de reagerer... Og så anmelde det til Fb.
Nej det er nemlig lige det.
Jeg sender navnet til jer 2 andre lige om lidt.
Vil os gerne hellere end gerne anmelde
Send til mig også.
Wow. Hvorfor er i så mange der gerne vil have drengens navn?
Trådstarter: hvorfor anmelder du ikke bare selv, hvis du synes det er nødvendigt? Jeg synes det er dårlig stil at videresende drengens navn til andre.
Måske læser jeg det helt forkert, men hvad er der forkert ved at en dreng får at vide at han er smuk? Er det modelbilleder, eller hvad er der på billederne? Jeg synes ikke teksten siger noget.
Anonym skriver: Måske læser jeg det helt forkert, men hvad er der forkert ved at en dreng får at vide at han er smuk? Er det modelbilleder, eller hvad er der på billederne? Jeg synes ikke teksten siger noget.
Det er "normale" billeder vil jeg mene. Og jeg vil mene at det er forkert at skrive at han er fræk, at de gerne vil se ham nøgen os.
Anonym skriver: Det er "normale" billeder vil jeg mene. Og jeg vil mene at det er forkert at skrive at han er fræk, at de gerne vil se ham nøgen os.
Kan det ikkke være en onkel eller lignende, der prøver at være sjov? Og så kommer til at lyde dum og klam i stedet?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128