Sophie90 skriver:
Mange tak! Og tusind gane tillykke til jer også, det er da dejligt at i så får to, når i har svært ved det 
Men det er da noget af en omgang må man sige, er det ikke mange gange? Altså sammenlignet med andre der også har 'hele pakken'? :-)
Hvordan har det påvirket jeres arbejde? Altså har du haft det dårligt ifb med hormoner osv?
Det er godt at høre jeres historie, fordi så kan man da også forberede sig på 'det værste' så ah sige, fordi de var meget optimistiske på klinikken :-)
Tak skal du ha
jo, jeg vil ikke lyve... Det har været røv hårdt... Vores PB har trukket sig over 10 år... De 8 år med hjælp, men også med pauser, for barnløsheds behandling er altså ikke som at gå med en brækket arm der heler on 8 uger.... Man ved ikke hvornår ens drøm om børn "heler" (hvornår man bliver gravid).... Det er SINDSYGT vigtigt at mærke efter og mærke hvirnår man har brug for pause....
Ang arb og hormoner ifm iui er så længe siden så husker det ikke rigtigt... Jeg mener ikke at det var så slemt... Det var først ved IVF/ICSI.... Især efter ægudtagningen... Der var jeg ramt.... Ikke så meget af smerte, men oppustethed,følelser, eftervirkninger pga de mange hormoner... Men samtidig også af spørgsmål.... Deler æggene sig nu? Sætter det sig fast...? Jeg skal huske at passe på mig selv osv..det jeg egentlig har synes har været "værst" psykisk i vores forløb er, at vi var uforklarlige barnløse.... Fejlede ingenting noget af os, men alligevel har det skulle være så forbandet svært.... Vi har været gode til at snakke om det.... I starten var min mand lidt "uforstående"/undrende over at jeg synes det var hårdt.... Hvor jeg blev møgsur på ham og sagde "ja nu skal du jo heller ikke andet i det her end at levere klatten" og så gik det "op" for ham af en eller anden grund
og har været super støttende lige siden.... Men giv ikke op... Jeg er glad for nu at vi ikke gav om.... Forbered dig på at det bliver hårdt... Ikke mindst psykisk... Og husk at give dig selv de pauser du føler du har brug for og så alt held og lykke... Jeg håber virkelig at det er de færreste der skal igennem sådan en lang omgang som os....
s
Anmeld
Citér