Gravid i første IUI forsøg? :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2015

Jegkiggerpåfugle

Sophie90 skriver:

Hehe okay 

nu er jeg faktisk også mere nervøs for  den røntgen af æggelederne der.. Fik du gjort det? Tror ikke jeg skal læse om det, det gør mig mega nervøs 

Tak, det håber jeg også 

Nej jeg fik kontrastvæske ind men tag det som det kommet og vær helt rolig - de har jo gjort det masser af gange - lav en aftale med dig selv om du først må læse lidt på Google når du står med den positive test - jeg VED det er svært men det hjalp mig i hvert fald 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2015

Sophie90

Jegkiggerpåfugle skriver:

Nej jeg fik kontrastvæske ind men tag det som det kommet og vær helt rolig - de har jo gjort det masser af gange - lav en aftale med dig selv om du først må læse lidt på Google når du står med den positive test - jeg VED det er svært men det hjalp mig i hvert fald 

Jeg skal også have kontrastvæske op, også skal jeg røntgenfotograferes med det  ellers kan man vel ikke se  det er gået hele vejen igennem, kan man? 

Ja jeg må nok bare tage det roligt, er bare meget lidt god til sådan nogle undersøgelser hehe..

Anmeld Citér

21. august 2015

Kærlighediminmave

Vi har forsøgt halvandet år nu og er igang med tredje iui nu. Det har desværre ikke hjulpet os indtil videre til trods for at manden fyrer 100 mill. Celler afsted hver gang, og jeg har fine æg pga hormon behandlingen. 

Anmeld Citér

21. august 2015

esioul

nullermand15 skriver:

Vi har forsøgt halvandet år nu og er igang med tredje iui nu. Det har desværre ikke hjulpet os indtil videre til trods for at manden fyrer 100 mill. Celler afsted hver gang, og jeg har fine æg pga hormon behandlingen. 

Man kan desværre ikke altid sige så meget om ægget i IUI behandling. Man kan ikke se om det er fragmenteret og lign. 

Der er bare nogle ting man først kan se ved reagensglas, hvor kvaliteten kan vurderes. 

Anmeld Citér

21. august 2015

Kærlighediminmave

esioul skriver:

Man kan desværre ikke altid sige så meget om ægget i IUI behandling. Man kan ikke se om det er fragmenteret og lign. 

Der er bare nogle ting man først kan se ved reagensglas, hvor kvaliteten kan vurderes. 

Puha ja det giver ikke ligefrem mere håb jeg har stort set opgivet iui lige nu føler jeg bare jeg gør hvad der bliver sagt og bare møder op. Er slet ikke til stede lige pt  

Anmeld Citér

21. august 2015

esioul

nullermand15 skriver:

Puha ja det giver ikke ligefrem mere håb jeg har stort set opgivet iui lige nu føler jeg bare jeg gør hvad der bliver sagt og bare møder op. Er slet ikke til stede lige pt  

sådan havde jeg det også. Men der er bare noget højere chance ved IVF. Jeg er sikker på der stadig en massere af håb 

Anmeld Citér

21. august 2015

Kærlighediminmave

esioul skriver:

sådan havde jeg det også. Men der er bare noget højere chance ved IVF. Jeg er sikker på der stadig en massere af håb 

Vi ender også i ivf. Jeg tror ikke på at det lykkes den sidste gang heller. Men nu må vi se :s 

Anmeld Citér

21. august 2015

Sophie90

nullermand15 skriver:

Øv hvor trist for jer 

Jeg håber virkelig på IUI fungerer for os.. Men 12-14% er jo heller ikke voldsomt meget må man sige Og kan godt se der er flere der ikke har held med det

Anmeld Citér

21. august 2015

Chellie

Sophie90 skriver:

Hehe det kan jeg virkelig godt forstå! Og hjerteligt tillykke med det 

Wow, ja det var godt nok en vild sædkvalitet hehe ..

fik du røntgenfotograferet dine æggeledere? Og synes du i så fald at det gjort ondt? 

Tak

jeg blev ikke røntgen-fotograferet, nej. Men jeg fik sprøjtet saltvand ind, mens gynækologen havde en scanner på, for at se om der var passage. Jeg synes ikke, det var slemt.

Faktisk gjorde det mere ondt, da han (uden at spørge!!) jagede den lille tandbørste til celleprøver ind i livmoderhalsen, inden den "rigtige" undersøgelse, fordi "så kunne vi lige tjekke det også". Dét blev han ikke populær for, for jeg havde lige fået taget, og han var bestemt ikke blid  Men selve undersøgelsen af æggelederne var ingenting 

Anmeld Citér

21. august 2015

Sophie90

Chellie skriver:

Tak

jeg blev ikke røntgen-fotograferet, nej. Men jeg fik sprøjtet saltvand ind, mens gynækologen havde en scanner på, for at se om der var passage. Jeg synes ikke, det var slemt.

Faktisk gjorde det mere ondt, da han (uden at spørge!!) jagede den lille tandbørste til celleprøver ind i livmoderhalsen, inden den "rigtige" undersøgelse, fordi "så kunne vi lige tjekke det også". Dét blev han ikke populær for, for jeg havde lige fået taget, og han var bestemt ikke blid  Men selve undersøgelsen af æggelederne var ingenting 

Arh okay 

Nej det var da også træls af ham, det burde de da have styr på at de lige skal sige noget inden, når nu det trodsalt er deres job hehe.. 

Nårh, så skal jeg måske slet ikke være så nervøs, som jeg har været siden jeg (fejlagtigt) læste om det  hehe.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.