Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
lineog4 skriver: Kan være de har lidt tilbage, den er på Algade, Zophie og Oliver. De havde en masse i 128/134 men det er jo så for småt. Og en del undertøj forresten... Bare ikke i min datters størrelse og ikke til drenge
Kan være de har lidt tilbage, den er på Algade, Zophie og Oliver. De havde en masse i 128/134 men det er jo så for småt. Og en del undertøj forresten... Bare ikke i min datters størrelse og ikke til drenge
Mange tak, jeg stikker hovedet ind, hvis jeg får tid
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg elsker de dage hvor man bare er heldig. Nu har vi jo ikke børn, men jeg har jo min kære mand som også skal påklædes - og som desværre ikke aner hvordan man sammensætter tøjet pænt (det er ligegyldigt om det er lilla bukser og en skrig orange trøje, og så brune sko ) ligesom (alle) andre mænd og sørme ikke om vi kom af med sølle 500 kr sidste år, for tøj der normalt ville have kostet lidt over 5000 kr. det er en af de dage hvor man godt kan være lidt lykkelig over dyre mærkevarer, som man ellers ikke går i.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128