2 gangsgravid information

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2015

Anonym trådstarter

JH12 skriver:

Måtte første presse med de sidste 20 min. 

Åh 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2015

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Dejligt ned hurtigere fødsel. Jeg havde selv en lang første fødslen så er lidt i tvivl om hvornår jeg skal ringe til hospitalet. Man hører jo også skræk historier om at der ikke er plads på fødestuer og derfor bliver sendt videre  men man får vel afvide i telefonen hvis de ikke har plads, i stedet for man kommer derud og er i fødsel også skal sendes videre 

jeg skulle ringe så snart jeg ikke var i tvivl om veerne, men det var grundet det tidligere aks - man skal overvåges for at holde øje med arret

men det nåede jeg jo slet ikke til da jeg blev sat igang, så jeg var på hospitalet fra start  

Anmeld Citér

20. august 2015

Mor Christa

1. Graviditet: besværet af bækkensmerter. Tog ret meget på. Kunne ikk få nok syrlige ting! Fødte 38+2

1. Fødsel: tog 19 timer fra første ve, ingen smertelindring udover badekar (god effekt) . Pressefasen: 25 minutter og mange smerter her. 

2. Graviditet: besværet af bækkenløsning. Kunne ikk få nok af søde ting. Fødte 41+0

2. Fødsel: tog 11 timer, ingen smertelindring. Klarede det meget bedre end første gang. Pressefasen: 3 presseveer (=7 minutter) 

:-)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.