I'm gonna do it!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2009

mor_sabina

Caroline86 skriver:

uha, kommer nok til at have baby.dk stående åben når jeg skal igang med det her projekt
Skal sørge for at lave en vagtplan til Jer, så der hele tiden er en der står standby med akut hjælp hahaha

Det gjorde jeg Men jeg tror på dig Caroline du skal nok klare den Men tag lige en test inden for det MMF kan altså godt drille lidt. Jeg synes ideen med muffins rund om med græs lyder super, måske du så kan skrive klubnavn eller logo i midten? Glæder mig til at se resultatet Ellers skriv til Mariamiss6 hun har styr på det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2009

Ina33

mariamiss6 skriver:

dine øvekager der kan du jo bare klaske en færdigmix kage sammen, og ikke tænke så meget på fyld, men mere på at lære at bruge MMF og måske øve dig i de ting du gerne vil pynte den rigtige kage med....

MMF

100g skumfiduser (dem til bål, i netto har de nogle gode nogle)
1 spsk vand
1spsk olie
30 sekunder i microen, og rør grundigt.... evt. frugtfarve tilsættes
ca. 400 g flormelis

pastafarver, kan du ælte i til sidst...

Jeg må lige tilføje at i min mikroovn, er det max 20 sek. af gangen, ellers bliver det for varmt.
Jeg giver det 20 sek. rører rundt og så ca. 10 sek. rører rundt, og hvis det ikke er helt smeltet, så får det 5 sek. til sidst.
(Jeg har ikke læst hele tråden, så undskyld hvis det allerede er kommenteret tidligere)

MVH
Louise

Anmeld

16. september 2009

mariamiss6

Det gjorde jeg Men jeg tror på dig Caroline du skal nok klare den Men tag lige en test inden for det MMF kan altså godt drille lidt. Jeg synes ideen med muffins rund om med græs lyder super, måske du så kan skrive klubnavn eller logo i midten? Glæder mig til at se resultatet Ellers skriv til Mariamiss6 hun har styr på det

hehe altså så sej er jeg da heller ikke.... tror snildt i kan finde en herinde der er bedre til det her end jeg er hehe..... men jeg svarer gerne hvis jeg mener jeg kan.

Anmeld

16. september 2009

mor_sabina

mariamiss6 skriver:

hehe altså så sej er jeg da heller ikke.... tror snildt i kan finde en herinde der er bedre til det her end jeg er hehe..... men jeg svarer gerne hvis jeg mener jeg kan.

Du er ihvertfald en stjerne til at svare på spørgsmål, så synes også du fortjener en stor tak fra mig

Anmeld

16. september 2009

mariamiss6

mor_sabina skriver:

Du er ihvertfald en stjerne til at svare på spørgsmål, så synes også du fortjener en stor tak fra mig

tak

Anmeld

16. september 2009

..

mariamiss6 skriver:

næh det har jeg ikke gjort....

til gengæld skal din kage i køleskabet et par timer, når du har smurt den op med smørcreme, eller hvad du finder på..... og derefter kan du så finpudse opsmøringen, og lægge MMF på....

Jeg har da bare lagt mmf på lige efter jeg har smurt med chokoladesmørcreme og det er da gået fint nok..?

Anmeld

16. september 2009

mariamiss6

Macrolf skriver:

Jeg har da bare lagt mmf på lige efter jeg har smurt med chokoladesmørcreme og det er da gået fint nok..?

det kan du da også sagtens.... det er bare lettere når den har været i køleskabet, for så er cremen stiv, og man kan forme den meget mere "ren", hvorefter du så kan lægge MMF'en på helt perfekt (med lidt fingersnilde ikke)

altså kort sagt det bliver pænere og lettere når kagen har stået et par timer, eller natten over, i køleskab efter den er smurt op.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.