Anonym skriver:
Det er på byture at han møder hende, hvor han er ude og drikke med sine kammerater eller veninder. Hun formår at opspore ham næsten hver gang, og generer både ham og hans venner. Og han vil gerne bare kunne tage ud uden at bekymre sig om hende.
men nej, politiet kan nemlig intet gøre fordi hun "bare" er pisse belastende.
Hvis hun dukker op på den bar eller det diskotek, hvor han sidder med vennerne, og generer både ham og venner, ville jeg da være så fræk at sladre til dørmanden..! Så må dørmanden enten smide hende ud, eller gøre opmærksom på, at hun ikke må genere andre gæster ..
Det kræver noget konsekvens at komme af med en stalker. Dels må ham aldrig besvare hverken opkald eller SMS. Allerhelst skal han have hemmeligt nummer, og blokere hendes nummer også. Alternativt kan du svare, hvis telefonen ringer, og det samme, hvis hun ringer på døren hjemme hos ham, medmindre I vælger ikke at åbne overhovedet. Hun søger kontakt - den skal hun ikke have. Hun må ikke få succes med det hun laver.
Det er rigtig fint, at din kæreste vil beskytte dig. Men jeg tror, han gør det bedre ved at lade dig snakke med de veninder, som og har oplevet kvinden, og høre fra dem, hvor slemt det kan blive, så du er forberedt. Og så lade dig hjælpe.
Jeg håber, det løser sig.
Anmeld
Citér