Hej! Jeg skriver som anonym da jeg ikke ønsker at blive genkendt ifht denne her lidt private problemstilling...
Sagen er den at jeg har mødt den skønneste mand i verden for et par måneder siden, og jeg er blevet stormende forelsket i ham! Og det er jo skønt
Vi har det så godt sammen, og jeg er så glad for ham. Desværre har han et problem, som nu påvirker os begge. Han så en kvinde før min tid, første gang for cirka 1,5 år siden, hvor det stoppede efter cirka 6mdr. Han har udtalt overfor mig at han var super glad for hende dengang, men hun ønskede ikke at binde sig til ham, droppede ham fra den ene dag til den anden, fandt en anden mand, flyttede sammen med ham, men genoptog forholdet til min nuværende, og da han opdagede at hun havde et fast forhold til en anden mand stoppede han alt kontakt til hende og mistede al respekt for hende. Efter det har hun ikke ville slippe ham, hun skriver og ringer flere gange om ugen, og tager han ikke tlf eller skriver tilbage så opsøger hun ham på hans bopæl eller ringer til Gud og hver mand for at finde ud af hvor han er
Hun ved at han har mig nu, og på trods af det skriver og ringer hun fortsat og giver udtryk for hvor meget hun savner ham osv osv. Han har meldt hende for chikane, men politiet vil ikke tage det seriøst når omfanget ikke er større end et par gange ugentligt. Han har også skiftet nummer et par gange, men så finder hun bare ud af at få fat i hans nye nummer. Blokerer han hendes nummer opsøger hun ham som sagt bare hvis han eksempelvis er i byen eller lign...
Han er fuldstændigt åben omkring det, viser mig alle samtaler osv, og har bedt hende om en million gange at stoppe med at kontakte ham, da han har mig nu.
Men jeg er i tvivl om hvordan jeg skal håndtere alt det her... Jeg kan mærke at jeg bliver gal og jaloux, og det er jo synd for ham, for han aner ikke hvad han skal gøre... Det er dog heldigvis stilnet af efter han har mødt mig, men hun lader ham ikke helt være, og det pisser mig af! Han har mange veninder, og jeg synes at det er kanon fedt! Men hende her skal virkelig holde sig fra ham, jeg ved hvad hendes hensigter er 
Hvordan ville i håndtere sådan noget her?
Anmeld
Citér