Hjælp til frisure på pige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2015

silassui

har lige læst at de kvinder med det mest beundrede hår slet ikke reder det. Hvis det filtre for meget bruger de balsam i spidserne. V godt det slet ikke hjælper her.

ellers en page.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2015

Englehår

Profilbillede for Englehår

En page vil være sødt  

Ellers tænker jeg lige lidt kreativt. Kan du ikke sende hende afsted med fletninger, som hun så sover med? 

Min datter kan godt gå med en fletning fra dagen før uden at det ser sjusket ud.Kan godt se at din datter ikke kan have dem i alle fem dage uden at få dem taget ud til fx bad. Men det kunne måske være et forsøg?   

Anmeld Citér

19. august 2015

Babyklar87

Profilbillede for Babyklar87
AnjaHM skriver:

En page vil være sødt  

Ellers tænker jeg lige lidt kreativt. Kan du ikke sende hende afsted med fletninger, som hun så sover med? 

Min datter kan godt gå med en fletning fra dagen før uden at det ser sjusket ud.Kan godt se at din datter ikke kan have dem i alle fem dage uden at få dem taget ud til fx bad. Men det kunne måske være et forsøg?   

Tak for gode forslag. Men alt er prøvet. Hun har tit fået flettet hår inden hun skulle til far. Og hvis vi har mødtes imens de har været der, har hun sommetider haft den samme fletning. Men nej, det dur ikke i 5 dage

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.