Virker en ægløsningstest overhovedet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. september 2015

CutieKiwi

Rockertand skriver:

Ja, man er ikke garanteret ægløsning, blot fordi der påvises LH-stigning, af samme grund har mange PCO-piger problemer med at bruge ægløsningsteste, fordi deres kroppe viser LH-stigning uden at give brugbare ægløsninger.

Tak nu gav det da mening hvorfor min var positiv uden at være det 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2015

ErDuHerIkkeSnart

Rockertand skriver:

Ja, man er ikke garanteret ægløsning, blot fordi der påvises LH-stigning, af samme grund har mange PCO-piger problemer med at bruge ægløsningsteste, fordi deres kroppe viser LH-stigning uden at give brugbare ægløsninger.

Skulle lige til at skrive det samme. Jeg er én af dem - jeg har aldrig kunnet teste 100% positiv på ÆO-teste. Til gengæld slår den ud med en svag streg stort set hele måneden. Så jeg måtte hurtigt droppe dem igen... 

Anmeld Citér

11. september 2015

70121416

Appelsin skriver:

Fangede den her Idag på dag 13! Har testet 5 dage i træk. Synes det virker pålideligt! Ja en garanti får man ikke, selvom der er ægløsning er der ingen garanti for graviditet! Men man må vel have lov til at håbe. Kender ikke min cyklus, men her hjælper det da at finde ud af hvor lang den er, hvis det nu ikke fører til graviditet. Har lige været igennem en MA og inden da havde jeg en Bio så nu håber jeg at der er lidt held på vej!!!

Uuuuuuh, I prøver igen  

håber så meget for jer 

Anmeld Citér

12. september 2015

Appelsin

70121416 skriver:

Uuuuuuh, I prøver igen  

håber så meget for jer 

Mange tak  og i lige måde!!!

Anmeld Citér

15. september 2015

Lullubel

Hvor er det mærkeligt, at det er så forskelligt.

Jeg prøvede lige at tage en test i går aftes af nysgerrighed (skulle gerne have ÆL) om et par dage. Og der fik jeg en svag streg - selvom jeg godt ved, at den skal være ligeså tydelig eller tydeligere som kontrolstregen, så var det alligevel meget rart at se, at testen kan give andet svag en bragende negativ. Men tak for alle svarende - man må bare håbe, at det snart lykkedes ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.