Shinypink skriver:
Altså jeg har selv stået med sammen spørgsmål og der fandt Jeg ud at jeg først har æl ca 7 dage før min mens!! Der var jeg også ved at opgive!! Jeg købte så nok til to md! Sådan at jeg kunne teste morgen og aften! Sådan fandt jeg ud af hvornår min var for jeg var sq også ved at opgive!!! Altså det var min måde at gøre det på!
Vildt nok - det kunne være jeg skulle prøve det, selvom jeg måske også mere har lyst til bare at tage det, som det kommer. I denne måned var min menstruation forsinket med 4 dage, og det er den normalt ALDRIG, så jeg er ret sikker på, at det at jeg tænker så meget over at blive gravid, har påvirket min cyklus.
Derfor tænker jeg, at jeg dropper ægløsningstesten i et par måneder, og prøver at mærke efter i min krop i stedet for (det rådet mit læge mig også til, da hun siger, der er nogen, der ikke kan teste positivt på en ægløsningstest, fordi tidsrummet er så lille).
Men dejligt at høre, at der er andre, der har stået i samme situation, og har kunne få det til at lykkedes alligevel :-)
Anmeld
Citér