Hvad skal jeg gøre? :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2015

MortilVega

MortilVega skriver:

Det kan du tro der gør.

Det fortjener ingen

Har du prøvet at fortælle højt om hvad du føler? nogen gange hjælper det at komme ud med ens tanker og så er det faktisk ikke så slemt når man først får det sagt.

Tit så forstår folk mere end man går og tror.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2015

Anonym trådstarter

MortilVega skriver:

Har du prøvet at fortælle højt om hvad du føler? nogen gange hjælper det at komme ud med ens tanker og så er det faktisk ikke så slemt når man først får det sagt.

Tit så forstår folk mere end man går og tror.

Nej, det har jeg ikke. Går fuldstændig i panik over at skulle snakke højt om det. Er så bange for at han ikke vil forstå, at jeg allerede har skubbet ham ud på sidelinjen.

Anmeld Citér

31. august 2015

MortilVega

Anonym skriver:

Nej, det har jeg ikke. Går fuldstændig i panik over at skulle snakke højt om det. Er så bange for at han ikke vil forstå, at jeg allerede har skubbet ham ud på sidelinjen.

Du har jo intet at miste. Hvis han ikke kan klare det er han jo ikke en der er der i med gang og modgang alligevel.

Anmeld Citér

31. august 2015

MortilVega

MortilVega skriver:

Du har jo intet at miste. Hvis han ikke kan klare det er han jo ikke en der er der i med gang og modgang alligevel.

Mener virkelig når jeg siger alle fortjener kærlighed i deres liv

Anmeld Citér

1. september 2015

Babilooo

Det er en selvopfyldende profeti hvis du bliver ved med at føle at der aldrig sker dig noget godt. Du taler allerede om ham på "sidelinjen"??

Det værste scenarie (at du ikke holder på fyren) er allerede ved at ske fordi du forestiller dig det. Du lever allerede i den indre film du går og frygter vil ske - håber det giver mening. Hvorfor tage sorgerne på forhånd før de kommer. Livet er svært nok selv hvis man ikke spænder ben for sig selv. 

Hvis du er overbevist om at han forsvinder/ at du skubber ham væk har du jo intet at tabe ved at åbne dig for ham.

prøv at øve en god indledning hvor du fortæller ham hvor meget dejligt der er ved ham og gå så videre til den angst,  du har for at miste. Forestil dig situation, hvor du fortæller ham det hvor det går godt. 

lad være med t give din ex så meget magt over dit liv . .

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.