Anonym skriver:
Det er også det jeg er bange for. Jeg vil så gerne komme videre med mit liv og indlede et parforhold med ham, men jeg er virkelig skræmt. Jeg ved virkelig ikke hvordan jeg skal lære at slappe af og tage tingene som det kommer.
Lige præcis derfor kan det være en super god ide, det er ikke flovt for du har mærket et stort svigt i et tidligere forhold
Min ex var mig utro og det gjorde at jeg gik og så spøgelser alle vegne hos min mand i starten af vores forhold (han havde barn fra tidligere så han skulle jo ses med moren selvfølgelig også uden jeg var der). Havde jeg ikke søgt hjælp så var jeg aldrig kommet ud på den anden side fordi, ingen ud over en professionel kunne give mig de redskaber jeg skulle bruge til at arbejde med mig selv, og derved have ødelagt mit forhold før det rigtig var begyndt
Min psykolog sagde til mig dengang, at det ikke bare var noget man skulle lade stå til, fordi hvis man ikke fik det behandlet, jo så gik det måske ikke med denne fyr, men når man prøvede med den næste, kom problemet op til overfladen igen og så stod man som han gjorde sidste gang 
Anmeld
Citér