Baby.dk kagekursus - update!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Znuzke skriver:

Vi har en Mercedes Vito fra 2004 - så vi kan jo ikke klage....den er fin!!! 
Og det er jo mig der kører i den til hverdag, så jeg burde jo virkelig se at komme igang......meeeen - jeg er jo totalt kylling mht. den åndsvage glatbane.... Jeg er helt overbevist om at bussen vælter så snart jeg kommer op i den.....

For hulen da!!!... Du ved godt at der ingen forsikring der dækker, hvis der sker noget, når du kører uden kort?... altså - jeg er jo ikke selv bedre, inden jeg tog kortet. Men du må virkelig se at komme igang.
Det med glatbanen er NO PROBLEMO. Det var SÅ KEDELIGT at jeg seriøst var ved at falde i søvn... Jeg havde sådan håbet på action og væltede busser, men man skal simpelthen køre SÅ langsomt... GAAAB. Det er slet ikke sjovt. Det er gamle udslidte HT busser, der dårligt kan komme over 40kmt. Så det er NO problemo.

Du må gerne få mine teori noter  De er kanon. De gjorde at jeg fik det hele på rygraden 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2009

ekzunz

Zafir skriver:

For hulen da!!!... Du ved godt at der ingen forsikring der dækker, hvis der sker noget, når du kører uden kort?... altså - jeg er jo ikke selv bedre, inden jeg tog kortet. Men du må virkelig se at komme igang.
Det med glatbanen er NO PROBLEMO. Det var SÅ KEDELIGT at jeg seriøst var ved at falde i søvn... Jeg havde sådan håbet på action og væltede busser, men man skal simpelthen køre SÅ langsomt... GAAAB. Det er slet ikke sjovt. Det er gamle udslidte HT busser, der dårligt kan komme over 40kmt. Så det er NO problemo.

Du må gerne få mine teori noter  De er kanon. De gjorde at jeg fik det hele på rygraden 

- jo, jeg ved det godt.....og det er også fuldstændigt åndsvagt - og uansvarligt.... Jeg må vist hellere få det rykket lidt op på prioriteringslisten...og så ville det da være fint med lidt noter....jeg tænker jo at det er enormt teknisk.....håber jeg tager fejl??

Jamen så lyder glatbanen jo ikke så slem......jeg har faktisk heller aldrig hørt om nogen der væltede, så jeg ved ikke liiige hvor jeg har det fra....

Jeg er vist løbet tør for undskyldninger......shit.....

Anmeld

16. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Znuzke skriver:

- jo, jeg ved det godt.....og det er også fuldstændigt åndsvagt - og uansvarligt.... Jeg må vist hellere få det rykket lidt op på prioriteringslisten...og så ville det da være fint med lidt noter....jeg tænker jo at det er enormt teknisk.....håber jeg tager fejl??

Jamen så lyder glatbanen jo ikke så slem......jeg har faktisk heller aldrig hørt om nogen der væltede, så jeg ved ikke liiige hvor jeg har det fra....

Jeg er vist løbet tør for undskyldninger......shit.....

Jeg er ked af at sige det, men det er mega fucking lorte teknisk... Jeg vil meget gerne hjælpe dig og være 'coach', for det var mega hårdt. Det med at køre skidtet. Det er overhovedet ikke noget at snakke om. Det er teorien... MEN - hvis du får hjælp, så går det. Min veninde Loulou var skolefrøken for mig og terpede og terpede... Men puha, det er noget fuck. - men hvis du bruger mine noter, så går det som en leg Jeg bestod jo med 1 fejl  weeee...

Så ja, du er løbet tør. KOM IGANG kvinde Det er de seje tøser der kører de store maskiner hehehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.