Baby.dk kagekursus - update!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2009

mariamiss6

Zafir skriver:

Nejnej heller ikke mig  Først mad hihi

helt sikkert, og det er hver eneste gang.... (mangler fløjtende smiley)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2009

ekzunz

mariamiss6 skriver:

Jeg vil gerne samles op zafir.... skal det være i Ballerup og hvad tid???

Jeg skal så bare finde ud af hvornår jeg skal med toget fra frederikssund, og hvad det lige koster....

Altså jeg kører jo fra Skævinge og skal rundt om Slangerup og samle Cathrina op, så vi kan da sagtens smutte over Fr.sund og hente dig! 
Jeg kører i firmabil, så det er jo gratis....

Anmeld

16. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Znuzke skriver:

Altså jeg kører jo fra Skævinge og skal rundt om Slangerup og samle Cathrina op, så vi kan da sagtens smutte over Fr.sund og hente dig! 

Fantastisk  jeg vil også ha firmabil...

Ak at være ansat i kommunen 

Anmeld

16. september 2009

ekzunz

Zafir skriver:

Fantastisk  jeg vil også ha firmabil...

Ak at være ansat i kommunen 

Det er desværre ikke min.... Det er gemalen der er så heldig....
Desværre er det en alm. bil og ikke en bus....det havde ellers være fantastisk

Anmeld

16. september 2009

Moderator

Znuzke skriver:

Det er desværre ikke min.... Det er gemalen der er så heldig....
Desværre er det en alm. bil og ikke en bus....det havde ellers være fantastisk

AHA

Jeg ved også godt at jeg selv har valgt at være kommunal ansat. Desværre sætter jeg at have det præcis som jeg ønsker over penge...mmm..

Måske får jeg lyst til karriere engang igen 

Men min bus er nu en gaaaaaaaammel spand  Men den kan køre (når ellers starteren er lavet hehe)

Anmeld

16. september 2009

mariamiss6

Znuzke skriver:

Nåh dig så jeg først nu..... jamen det må du gerne hvis du gider.... så suser jeg vare til frederikssund.... vi kan jo bare mødes ved den store rundkørsel, går ud fra du skal gennem den? jeg er totalt geografik spadser, så jeg aner ikke hvad jeg snakker om hehe...

anyways, jeg mener rundkørslen der har udkørsel mod både hillerød, frederiksværk, og frederikssund (og en til), du ved den med den store resteplads....

totalt fedt.... det ville i hvert fald være en stor hjælp....

Anmeld

16. september 2009

ekzunz

mariamiss6 skriver:

Nåh dig så jeg først nu..... jamen det må du gerne hvis du gider.... så suser jeg vare til frederikssund.... vi kan jo bare mødes ved den store rundkørsel, går ud fra du skal gennem den? jeg er totalt geografik spadser, så jeg aner ikke hvad jeg snakker om hehe...

anyways, jeg mener rundkørslen der har udkørsel mod både hillerød, frederiksværk, og frederikssund (og en til), du ved den med den store resteplads....

totalt fedt.... det ville i hvert fald være en stor hjælp....

Jo - jeg tænker jeg kommer til den rundkørsel....jeg er altså heller ikke så god til at finde vej, men jeg kan da finde både til Slangerup og Fr.sund....og så må gps'en klare resten

Det er måske en meget god ide hvis du lige sender mig dit nr. i en pb - så vi lige kan aftale nærmere mht. tider osv.

Jeg aner overhovedet ikke hvor lang tid det tager fra Fr.sund til Rødovre, men 30-45 min - er det helt ved siden af??? Pyt - det tjekker jeg på google.maps..

Det bliver altså hyggeligt at hilse på jer allesammen!!!

Anmeld

16. september 2009

ekzunz

Zafir skriver:

AHA

Jeg ved også godt at jeg selv har valgt at være kommunal ansat. Desværre sætter jeg at have det præcis som jeg ønsker over penge...mmm..

Måske får jeg lyst til karriere engang igen 

Men min bus er nu en gaaaaaaaammel spand  Men den kan køre (når ellers starteren er lavet hehe)

Vi har jo også en bus - og den er super-fin. Det kunne bare være godt hvis det var den der kom med et benzin-kort.....den er lidt federe at køre i - meeeeen det er jo åndsvagt når den anden er gratis....
Men det er skønt med bus! Man vænner sig hurtigt til pladsen...

Burde jo også snart få kortet....

Anmeld

16. september 2009

Moderator

Znuzke skriver:

Vi har jo også en bus - og den er super-fin. Det kunne bare være godt hvis det var den der kom med et benzin-kort.....den er lidt federe at køre i - meeeeen det er jo åndsvagt når den anden er gratis....
Men det er skønt med bus! Man vænner sig hurtigt til pladsen...

Burde jo også snart få kortet....

NÅÅÅÅÅR JA!!! Havde jeg helt glemt!! Du skal sku få taget det kort. Det er SÅDAN en lettelse at køre lovligt!! 
Hvad var det for en din bus er?

Anmeld

16. september 2009

ekzunz

Zafir skriver:

NÅÅÅÅÅR JA!!! Havde jeg helt glemt!! Du skal sku få taget det kort. Det er SÅDAN en lettelse at køre lovligt!! 
Hvad var det for en din bus er?

Vi har en Mercedes Vito fra 2004 - så vi kan jo ikke klage....den er fin!!! 
Og det er jo mig der kører i den til hverdag, så jeg burde jo virkelig se at komme igang......meeeen - jeg er jo totalt kylling mht. den åndsvage glatbane.... Jeg er helt overbevist om at bussen vælter så snart jeg kommer op i den.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.