At tage det første skridt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. august 2015

Karina1

Anonym skriver:

Ej hvor fedt dejligt at du tog den første skridt og skrev til ham

jeg er vare vange for at han tror at jeg er for mærkelig hvis jeg skriver til ham på facebook. 

Så må han da selv om det, synes bestemt at du skal give det er forsøg, kan jo ske, at han også har lagt mærke til dig og at han ikke tør tage det første skridt

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2015

Anonym trådstarter

LiLyKa skriver:

He he ja okay, så det lidt svært. Men hvor intet vover, intet vinder. Jeg syntes egentlig facebook er fint at bruge... Tænker du ku skrive: Hej, kommer du tit på cafe xxx? Hilsen xxx. Noget i den dur 

Den er nemlig svær, men tror at jeg vil give det et forsøg med at skrive til ham. 

Anmeld Citér

15. august 2015

Anonym trådstarter

Karina1 skriver:

Så må han da selv om det, synes bestemt at du skal give det er forsøg, kan jo ske, at han også har lagt mærke til dig og at han ikke tør tage det første skridt

Så vil jeg prøve at skrive til ham, så håber jeg at han ikke syntes at jeg er mærkelig. 

Anmeld Citér

15. august 2015

Karina1

Anonym skriver:

Så vil jeg prøve at skrive til ham, så håber jeg at han ikke syntes at jeg er mærkelig. 

Du må gerne give en update :p

Anmeld Citér

15. august 2015

Anonym trådstarter

Karina1 skriver:

Du må gerne give en update :p

Skal jeg nok

Anmeld Citér

15. august 2015

Lililili

Anonym skriver:

Den er nemlig svær, men tror at jeg vil give det et forsøg med at skrive til ham. 

Ja du må prøve, giv en update 

Anmeld Citér

15. august 2015

Bebe89

Fedt at du skriver til ham! Jeg synes da det er en fin måde at skabe kontakt!  Held og lykke!

Anmeld Citér

15. august 2015

Anonym trådstarter

Bebe89 skriver:

Fedt at du skriver til ham! Jeg synes da det er en fin måde at skabe kontakt!  Held og lykke!

tak

Anmeld Citér

16. august 2015

tarkoflen

Jeg skrev til min kæreste på fb og ham har jeg været sammen med i 6 år  

Han var for sød til at jeg ville lade det smutte så afsted med dig, se at få skrevet til ham, du kan jo ikke få mindre end du har

Anmeld Citér

16. august 2015

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Jeg skrev til min kæreste på fb og ham har jeg været sammen med i 6 år  

Han var for sød til at jeg ville lade det smutte så afsted med dig, se at få skrevet til ham, du kan jo ikke få mindre end du har

Hvor dejligt for jer  

jeg aner ikke hvad jeg skal skrive, så er det vare så svært at tag sig sammen til at skrive. Jeg begynder at skrive til ham, så sletter jeg det igen for det lyder så dumt det jeg havde skrevet. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.