Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej alle på baby.dk.
Jeg har set en sød fyr over en par gange, men vi har ikke snakket sammen, men nu har jeg fundet ham på facebook og har helt vildt lyst til at skrive til ham, men jeg aner ikke hvordan jeg skal starte samtalen.
Har i nogle forslag?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg ville ikke sådan skrive til ham over Facebook. ... det virker lidt stalker agtig, sig Hej til ham næste gang og spørg om i skal drikke kaffe
Anonym skriver: Hej alle på baby.dk. Jeg har set en sød fyr over en par gange, men vi har ikke snakket sammen, men nu har jeg fundet ham på facebook og har helt vildt lyst til at skrive til ham, men jeg aner ikke hvordan jeg skal starte samtalen. Har i nogle forslag?
Hvor har du haft mødt ham? Tænker det kan give en indgangsvinkel, til samtale måske
alenemor42 skriver: Jeg ville ikke sådan skrive til ham over Facebook. ... det virker lidt stalker agtig, sig Hej til ham næste gang og spørg om i skal drikke kaffe
Det ved jeg godt, men jeg er bare ikke så god til at tage kontakt bare sådan.
LiLyKa skriver: Hvor har du haft mødt ham? Tænker det kan give en indgangsvinkel, til samtale måske
Har bare set ham i byen
Vil så gerne i kontakt med ham
Anonym skriver: Har bare set ham i byen Vil så gerne i kontakt med ham
Altså så nede i centeret, gågaden? Eller været i byen med veninder, danset, diskotek, pub? Det da også dejligt at ha udset sig en sød fyr
Hvordan fandt du ham på facebook? Kendte hans navn? Fælles venner?
Jeg fandt sammen med min kæreste ved at skrive til ham på Facebook efter jeg havde set ham et par gange tænkte også meget over det da jeg skrev til ham, men han så bare for sød ud til at jeg kunne lade være
Havde set ham et par gange, ved at han er venner med min fætter også mødte jeg ham, hvor vi begge var i byen, så skrev til ham på Facebook dagen efter, at det var en hyggelig bytur og at jeg synes han har et sødt smil bumbum, sådan kan man jo lægge ud
LiLyKa skriver: Altså så nede i centeret, gågaden? Eller været i byen med veninder, danset, diskotek, pub? Det da også dejligt at ha udset sig en sød fyr Hvordan fandt du ham på facebook? Kendte hans navn? Fælles venner?
På cafee jeg overhørte hans navn af en af hans venner da de kaldte på ham
Ja det er det også, kunne være rart at komme i kontakt med ham
Karina1 skriver: Jeg fandt sammen med min kæreste ved at skrive til ham på Facebook efter jeg havde set ham et par gange tænkte også meget over det da jeg skrev til ham, men han så bare for sød ud til at jeg kunne lade være Havde set ham et par gange, ved at han er venner med min fætter også mødte jeg ham, hvor vi begge var i byen, så skrev til ham på Facebook dagen efter, at det var en hyggelig bytur og at jeg synes han har et sødt smil bumbum, sådan kan man jo lægge ud
Ej hvor fedt dejligt at du tog den første skridt og skrev til ham
jeg er vare vange for at han tror at jeg er for mærkelig hvis jeg skriver til ham på facebook.
Anonym skriver: På cafee jeg overhørte hans navn af en af hans venner da de kaldte på ham Ja det er det også, kunne være rart at komme i kontakt med ham
He he ja okay, så det lidt svært. Men hvor intet vover, intet vinder. Jeg syntes egentlig facebook er fint at bruge... Tænker du ku skrive: Hej, kommer du tit på cafe xxx? Hilsen xxx. Noget i den dur
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128