Hva siger min barnevogn om mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2015

Anonym trådstarter

Mor i Aarhus skriver:

Tænker ingenting om vognene. Ville have travlt med at kigge på barnet i stedet - der findes ikke noget bedre, end hvis man kan få en stort smil fra sådan en størrelse

Rigtig godt svar! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2015

Anonym trådstarter

B&J skriver:

jeg tænker slet ikke sådan..

hvis en kommer med en barnevogn eller ser en barnevogn tænker jeg, ej hvor må det være dejligt de har fået jordens største gave <3 ( altså en Baby )

Rigtig godt svar!

Anmeld Citér

14. august 2015

Anonym trådstarter

AnjaB skriver:

er vild med nummer 2 barnevogn Brio siger vidst bare i nok har en lille bil også gad du ikke en stor og klodset vogn.. 

Fuldstændig korrekt! 

Vi købte brioen, fordi det var den eneste der kunne passe i vores lille bil!

Den anden købte jeg fordi den var så flot, at jeg ikke kunne stå for + at vores pige skulle starte i ny dagpleje, hvor den kunne stå omme. 

Hvis du bor i nærheden af Herning og mangler en barnevogn, så overvejer jeg at sælge den.... 

Anmeld Citér

14. august 2015

lineog4

Anonym skriver:

Helt ved siden af

Købt vores brio kompakt, fordi vi havde en lille bil, og det var den eneste vogn der kunne være i bilen.

Den anden er købt brugt, fordi jeg ikke kunne stå for, og fordi min pige skulle i ny dagpleje, hvor vognen skulle stå udenfor.

Sjovt at man intet kan sige, men jo bare kan binde det op på dem man kender med cirka samme vogne.

er sikker på hvis jeg havde billede af de barnevogne der har været igennem her hjemme, så matcher de slet ikke den jeg/vi er. Mest fordi vi var ret ligeglade med hvordan de så ud og jeg nok egentlige mest var til retrovognen men samtidig også imod at betale så meget for dem og ja så bus menneske hvor det bare er dybt upraktisk med en stoooe vogn 

Anmeld Citér

14. august 2015

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Sjovt at man intet kan sige, men jo bare kan binde det op på dem man kender med cirka samme vogne.

er sikker på hvis jeg havde billede af de barnevogne der har været igennem her hjemme, så matcher de slet ikke den jeg/vi er. Mest fordi vi var ret ligeglade med hvordan de så ud og jeg nok egentlige mest var til retrovognen men samtidig også imod at betale så meget for dem og ja så bus menneske hvor det bare er dybt upraktisk med en stoooe vogn 

Ja det er virklig pudsigt hvad man gør sig af forestillinger!

Jeg elsker begge mine vogne og kan godt nærke nu hvor vi overvejer at sælge dem, at man helt kan få følelserne i klemme og kan mærke et lille stik af vemod over ikke at skulle ud og køre med dem igen! 

Og må sige at jeg syntes at de begge bare er nogle dejlige vogne, der køre godt og er nemme at have med at føre, hvilket var vigtig for mig! 

Anmeld Citér

14. august 2015

Ellie79

Anonym skriver:

Fuldstændig korrekt! 

Vi købte brioen, fordi det var den eneste der kunne passe i vores lille bil!

Den anden købte jeg fordi den var så flot, at jeg ikke kunne stå for + at vores pige skulle starte i ny dagpleje, hvor den kunne stå omme. 

Hvis du bor i nærheden af Herning og mangler en barnevogn, så overvejer jeg at sælge den.... 

hehe  

Og hvis bare jeg havde en baby der gad sove i en barnevogn - her har vi en nummer tre og de andre har jeg kønt brugt til - men men han er min sidste og det var sidste chance for at købe en helt ny barnevogn også gider babyen bare ikke ligge i den.. ahrr..  

Til min datter havde vi en Odder i mørkeblå gammel model, minder lidt om din så fin..

Anmeld Citér

14. august 2015

Anonym trådstarter

AnjaB skriver:

hehe  

Og hvis bare jeg havde en baby der gad sove i en barnevogn - her har vi en nummer tre og de andre har jeg kønt brugt til - men men han er min sidste og det var sidste chance for at købe en helt ny barnevogn også gider babyen bare ikke ligge i den.. ahrr..  

Til min datter havde vi en Odder i mørkeblå gammel model, minder lidt om din så fin..

De er simpelhen nogle utaknemlig små skarns unger, når de ikke sætter pris på en fin ny vogn

Jeg har virklig også bare elsket begge mine vogne!

Anmeld Citér

15. august 2015

Ellie79

Anonym skriver:

De er simpelhen nogle utaknemlig små skarns unger, når de ikke sætter pris på en fin ny vogn

Jeg har virklig også bare elsket begge mine vogne!

Små selvstændige individer der allerede fra start af har en mening  åh men man kan kun elske dem og det positive er jo at sen nye barnevogn stadig er helt ny 

Anmeld Citér

15. august 2015

Anonym trådstarter

AnjaB skriver:

Små selvstændige individer der allerede fra start af har en mening  åh men man kan kun elske dem og det positive er jo at sen nye barnevogn stadig er helt ny 

Ja du har helt ret! 

Anmeld Citér

15. august 2015

Mami

Nåårh en baby!!! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.