Hva siger min barnevogn om mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.418 visninger
20 svar
18 synes godt om
14. august 2015

Anonym trådstarter

Inspiretet af tråden omkring hende der fik en træls kommentar om hendes "gamle" barnevogn, kunne jeg da godt tænke mig at vide hvad i tænker omkring min/mine barnevogne??? 

Kom gerne med jeres egene barnevogne også..,

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2015

alenemor42

Den eneste måde jeg ville løfte øjenbrynet på er hvis det var en ekstrem beskidt barnevogn også indvendig og der var et barn i

Jeg elsker genbrug af barnevogne

Syntes at købe ny er spild af penge og resourcer når der er så mange pæne brugte

Anmeld Citér

14. august 2015

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Anonym skriver:

Inspiretet af tråden omkring hende der fik en træls kommentar om hendes "gamle" barnevogn, kunne jeg da godt tænke mig at vide hvad i tænker omkring min/mine barnevogne??? 

hvis jeg skal beskrive hvem du er ud fra dine barnevogne.

vil jeg sige: Mor til flere børn. Der gerne vil bruge det gode gamle som har stor betydning for dig.

derudover vil jeg sige at det er nogle fine vogne specielt nr 2 er jeg vild med og ville selv være stolt over at køre med.

Anmeld Citér

14. august 2015

lineog4

Det siger mig at det er vigtigt hvordan barnevognen ser ud og hvad den signalerer - og at  fandt I ud af de bare ikke er så fantastisk komfortable de gamle retro barnevogne, så I har også en hvis I skal lange ture eller med bus mm. 

Men en promenade tur i byen der er den gamle der kommer i brug.

Anmeld Citér

14. august 2015

Mor i Aarhus

Anonym skriver:

Tænker ingenting om vognene. Ville have travlt med at kigge på barnet i stedet - der findes ikke noget bedre, end hvis man kan få en stort smil fra sådan en størrelse

Anmeld Citér

14. august 2015

B&J

jeg tænker slet ikke sådan..

hvis en kommer med en barnevogn eller ser en barnevogn tænker jeg, ej hvor må det være dejligt de har fået jordens største gave <3 ( altså en Baby )

Anmeld Citér

14. august 2015

Ellie79

Anonym skriver:

er vild med nummer 2 barnevogn Brio siger vidst bare i nok har en lille bil også gad du ikke en stor og klodset vogn.. 

Anmeld Citér

14. august 2015

Anonym trådstarter

alenemor42 skriver:

Den eneste måde jeg ville løfte øjenbrynet på er hvis det var en ekstrem beskidt barnevogn også indvendig og der var et barn i

Jeg elsker genbrug af barnevogne

Syntes at købe ny er spild af penge og resourcer når der er så mange pæne brugte

Så fint et svar!

Anmeld Citér

14. august 2015

Anonym trådstarter

hannetheis skriver:

hvis jeg skal beskrive hvem du er ud fra dine barnevogne.

vil jeg sige: Mor til flere børn. Der gerne vil bruge det gode gamle som har stor betydning for dig.

derudover vil jeg sige at det er nogle fine vogne specielt nr 2 er jeg vild med og ville selv være stolt over at køre med.

Delvist rigtig rigtig!

Har 2 børn og vogn nr 2 er købt brugt, fordi jeg ikke kun stå for den! 

Anmeld Citér

14. august 2015

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Det siger mig at det er vigtigt hvordan barnevognen ser ud og hvad den signalerer - og at  fandt I ud af de bare ikke er så fantastisk komfortable de gamle retro barnevogne, så I har også en hvis I skal lange ture eller med bus mm. 

Men en promenade tur i byen der er den gamle der kommer i brug.

Helt ved siden af

Købt vores brio kompakt, fordi vi havde en lille bil, og det var den eneste vogn der kunne være i bilen.

Den anden er købt brugt, fordi jeg ikke kunne stå for, og fordi min pige skulle i ny dagpleje, hvor vognen skulle stå udenfor.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.