Er meget bekymret Min datter på 1 år sover længe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2015

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Hapiness is motherhood skriver:

Vi har ingen problemer haft ved at ligge kl. 19.00, ofte så er de trætte efter maden og hvis den bliver mere end kl.19.30, har jeg tit oplevet at de når at kører sig selv op igen. Eller så kommer man som forældre til at køre dem lidt op  Det er et spørgsmål om vane og dem får de ikke af sig selv

Det også rigtig.

og det klogt nok at putte kl 19:00 i stedet for 20:00 så har man mere tid om aften til parforholdet. Og så vil det passe perfekt at hun putter kl 19:00 så vil hun også automatisk vågne selv tidligere end hun gør nu 

det må vi altså prøve 

tak for svarene

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2015

Sprit25

Love Angel skriver:

Det var også klogt sagt og tænkt. Og det vil jeg også ha tænkt på, men det har jeg ikk haft grund til at tænke på da jeg går hjemme med min datter og hun skal først væk fra mor når hun kommer i børnehavealderen

men har tænkt på det med at putte kl 19:00 men jeg tænker om hun er træt til kl 19:00? Altså om det for tidlig at sove 1 time efter aftensmaden? 

Min datter går i dagpleje og kommer i seng kl 20 eller deromkring. Jeg synes kl 19 er for stresset. Vi kan tit sidde og spise til kl 18.30, min datter er en rigtig hygge spiser, også ville jeg ikke kunne nå det til kl 19:?

Anmeld Citér

14. august 2015

Hapiness is motherhood

Love Angel skriver:

Det også rigtig.

og det klogt nok at putte kl 19:00 i stedet for 20:00 så har man mere tid om aften til parforholdet. Og så vil det passe perfekt at hun putter kl 19:00 så vil hun også automatisk vågne selv tidligere end hun gør nu 

det må vi altså prøve 

tak for svarene

Og så NYD det

Anmeld Citér

14. august 2015

anna111

Profilbillede for anna111

Har lige læst dette måske det kan hjælpe 

this HTML class. Value is http://livsstil.tv2.

Anmeld Citér

14. august 2015

Love Angel

Mor til 4
Sprit25 skriver:

Min datter går i dagpleje og kommer i seng kl 20 eller deromkring. Jeg synes kl 19 er for stresset. Vi kan tit sidde og spise til kl 18.30, min datter er en rigtig hygge spiser, også ville jeg ikke kunne nå det til kl 19:?

Når okay. Ja så kan det være svært. 

Men har hun så ikk rigtig sove rutiner?

Anmeld Citér

14. august 2015

Love Angel

Mor til 4
Hapiness is motherhood skriver:

Og så NYD det

Haha ja skal jeg nok huske  tak

Anmeld Citér

14. august 2015

Love Angel

Mor til 4
anna111 skriver:

Har lige læst dette måske det kan hjælpe 

this HTML class. Value is http://livsstil.tv2.

Øv kan ikk klikke på det

Anmeld Citér

14. august 2015

Mettefpigen

Love Angel skriver:

I få lige en fællesbesked

tusind tak for jeres svar i søde damer det berolige mig

men woow troede ikk at de kan sove så mange timer om natten selv når de er 2 år 

Jo det kan de godt... lige nu bliver min basse 4 år og han skal helst sove 12 timer om natten for at være helt frisk ☺

Anmeld Citér

14. august 2015

Sandratoft

Love Angel skriver:

Det var også klogt sagt og tænkt. Og det vil jeg også ha tænkt på, men det har jeg ikk haft grund til at tænke på da jeg går hjemme med min datter og hun skal først væk fra mor når hun kommer i børnehavealderen

men har tænkt på det med at putte kl 19:00 men jeg tænker om hun er træt til kl 19:00? Altså om det for tidlig at sove 1 time efter aftensmaden? 

Her putter vi omkring 18:30, og hun putter fint der, selvom det kun er lidt under 1 time siden aftensmaden  

Hun skal som regel om 6:30, og hun har brug for sine 12 timer om natten, da hun kun sover 1,5 time til middag.

Anmeld Citér

14. august 2015

anna111

Profilbillede for anna111

Øv kan ikk klikke på det

Prøver lige igen og ser om det virker 

Prøv at Google tv2 børns søvn 

Så skulle det gerne ligge øverst den vil desværre ikke oprette linket til det 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.