Problemer med at bevare sexlysten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2015

Baby-Crazy

Lisbeth1985 skriver:

Jeg forstår det fuldt ud!! Da min mand og jeg lagt PB på hylden var det fordi, at vi virkelig ikke troede, at det kunne lade sig gøre (efter MANGE forsøg).. Kort efter stod jeg med en positiv test i hånden (vi mistede desværre i uge 8)..

Pointen er, at jeg tror, at man kan stresse kroppen så meget, at den hverken er modtagelig for sexlyst eller en graviditet. Spørgsmålet er så, hvordan man undgår at stresse kroppen, når man er igang med et behandlingsforløb? Den opskrift ville vi nok få nobelprisen for at finde

Ja ingen stress der lyder fantastisk! Hvis jeg bare kunne slappe af! 

Det er bare så håbløst når ens verden er gået i stå og man bare "venter" på det barn 

trist at høre at du mistede! Verdenen er uretfærdig! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2015

Lisbeth1985

Ja ingen stress der lyder fantastisk! Hvis jeg bare kunne slappe af! 

Det er bare så håbløst når ens verden er gået i stå og man bare "venter" på det barn 

trist at høre at du mistede! Verdenen er uretfærdig! 

Ja, den er skide uretfærdig!!

Men jeg håber, at der er et barn til os begge snart- vi skal bare kæmpe lidt mere for det!!

Indtil da forsøger jeg på bedste vis at slappe af i dette forsøg - hvis jeg finder opskriften, skal jeg nok give lyd

Anmeld Citér

16. august 2015

Baby-Crazy

nielsen80 skriver:

Jeg tror, det er meget normalt. Jeg mister konsekvent også sexlysten, når vi er i aktiv behandling(altså i gang med et forsøg). Om det er hormonerne eller det faktum, at man konstant skal skannes og rodes dernede, ved jeg ikke. Men jeg får lysten tilbage en måneds tid efter forsøget. Under førsøget har manden og jeg nærhed, men meget sjælden sex. Vi gør meget ud af at have hyggeaftner på sofaen, og kærestemiddage på terassen, når vores datter sover(har en pige fra IVF).

Tror det er vigtigt ikke at slå sig selv i hovedet, og prøve at fremtvinge en lyst, som ikke er der.Jo mere stress du pålægger dig selv, jo større sandsynlighed er der for ingen lyst at have. Jeg ville sørge for at kæreste meget uden en forventning om, at det skal ende med sex.  Sørg for at være tæt på hinanden gennem samtaler, kys og knus de næste måneder. Hvis problemmet vare ved, også når i er på pause fra behandling, så ville jeg nok begynde at tage det mere alvorligt og evt opsøge hjælp. Men der synes jeg SLET ikke det lyder til I er.

Kram

Lige nu tror jeg også jeg er et meget stresset sted i mit liv... Hvor jeg bla også stresser over mit job oveni i baby stressen!

og du har virkelig ret at det absolut ikke hjælper! Men det er en virkelig ond cirkel! For jeg tænker tit over at jeg ikke må stresse og så gør jeg det ekstra og får mere dårlig samvittighed!

jeg kæmper også virkelig meget med dårlig samvittighed over ikke at slå til!

Anmeld Citér

16. august 2015

Baby-Crazy

Lisbeth1985 skriver:

Ja, den er skide uretfærdig!!

Men jeg håber, at der er barn til os begge - vi skal bare kæmpe lidt mere for det!!

Indtil da forsøger jeg på bedste vis at slappe af i dette forsøg - hvis jeg finder opskriften, skal jeg nok give lyd

Held og lykke

Anmeld Citér

16. august 2015

Lisbeth1985

Baby-Crazy skriver:

Held og lykke

Tak

Anmeld Citér

16. august 2015

Sophie90

Baby-Crazy skriver:

Jeg ville ønske jeg kunne! Ærligt så findes sex næsten ikke for mig mere... 99% af det er babymaking ��

Ja, jeg prøvede det med min eks, vi prøvede i 2 år.. Så jeg kan rigtig godt følge dig :-( 

Men i mit tilfælde viste dig så også at jeg slet ikke rigtig havde de følelser for ham mere, det var mere frygten for at miste det bekendte at jeg ikke gik fra ham, hvis du forstår :-) 

hvor længe har i forsøgt?  

Til dig! 

Anmeld Citér

16. august 2015

Baby-Crazy

Sophie90 skriver:

Ja, jeg prøvede det med min eks, vi prøvede i 2 år.. Så jeg kan rigtig godt følge dig :-( 

Men i mit tilfælde viste dig så også at jeg slet ikke rigtig havde de følelser for ham mere, det var mere frygten for at miste det bekendte at jeg ikke gik fra ham, hvis du forstår :-) 

hvor længe har i forsøgt?  

Til dig! 

Vi har prøvet i 2,5år....

jeg startede i oktober med at gå til læge og få hjælp...

jeg står lige nu stille med hjælpen og tager kun hormonpillerne Pergotime, da jeg mangler at smide 8 kg. Jeg har indenfor det sidste år smidt 12, men mangler altså lidt for at kunne komme videre til fertilitet på hospitalet...

Anmeld Citér

16. august 2015

Sophie90

Baby-Crazy skriver:

Vi har prøvet i 2,5år....

jeg startede i oktober med at gå til læge og få hjælp...

jeg står lige nu stille med hjælpen og tager kun hormonpillerne Pergotime, da jeg mangler at smide 8 kg. Jeg har indenfor det sidste år smidt 12, men mangler altså lidt for at kunne komme videre til fertilitet på hospitalet...

Okay, det er da også længe 

Det er da super flot du har tabt de kilo 

Er det din læge der har bedt dig om det?

Min læge sagde intet om det, men har forstået nu at man skal have BMI under 30, så jeg er spændt på hvad de siger, mit er nemlig 30,48 eller sådan noget 

Anmeld Citér

16. august 2015

Baby-Crazy

Sophie90 skriver:

Okay, det er da også længe 

Det er da super flot du har tabt de kilo 

Er det din læge der har bedt dig om det?

Min læge sagde intet om det, men har forstået nu at man skal have BMI under 30, så jeg er spændt på hvad de siger, mit er nemlig 30,48 eller sådan noget 

Ja mit BMI ligger nemlig for højt... Tror ik at de går så præcist op i kommatallene så du ligger det rigtige sted.. Lavere er selvfølgelig bedre men du overholder deres krav

Anmeld Citér

18. august 2015

Sophie90

Baby-Crazy skriver:

Ja mit BMI ligger nemlig for højt... Tror ik at de går så præcist op i kommatallene så du ligger det rigtige sted.. Lavere er selvfølgelig bedre men du overholder deres krav

Okay Puha det håber jeg ikke, har altid været ret ked af at være overvægtig, og er endelig begyndt at synes om hvordan jeg ser ud, så ville være lidt nedern at sidde og få at vide..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.