Silikone - 500 ml. eller? ;P

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2015

Diosa85

Yurie skriver:

Hvad har det med sagen at gøre, at jeg er meget aktiv, ja jeg har været her længe... Skrev du masser af indlæg den første dag du oprettede dig?
Mit første indlæg var om babysitning.

En anden skrev her inde for hjælp med skolearbejde(kun det og var en fyr), så jeg kan ikke se at et spørgsmål om silikonebryster er så mærkeligt?

At du skrev at der var mange der havde oprettet et indlæg ligesom dig. 

Hvad er dit problem overhovedet at tage sådan på vej over at jeg tror hun er en troll. Hvad med at angribe den anden der siger det samme?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2015

TNBC

Diosa85 skriver:

At du skrev at der var mange der havde oprettet et indlæg ligesom dig. 

Hvad er dit problem overhovedet at tage sådan på vej over at jeg tror hun er en troll. Hvad med at angribe den anden der siger det samme?

Nej at der er mange der opretter en profil, for at skrive et indlæg... på samme dag.

Jeg angriber ikke, jeg siger at man ikke er en troll bare fordi man opretter en profil og indlæg samme dag, som du sagde, det gjorde den anden ikke. Fordi jeg gjorde det samme, da jeg startede her på siden.

og jeg har ikke et problem, jeg siger det bare, fordi du med det samme siger at hun er troll på grund af det.

Anmeld Citér

12. august 2015

Diosa85

Yurie skriver:

Nej at der er mange der opretter en profil, for at skrive et indlæg... på samme dag.

Jeg angriber ikke, jeg siger at man ikke er en troll bare fordi man opretter en profil og indlæg samme dag, som du sagde, det gjorde den anden ikke. Fordi jeg gjorde det samme, da jeg startede her på siden.

og jeg har ikke et problem, jeg siger det bare, fordi du med det samme siger at hun er troll på grund af det.

Ja ja fint nok. Gider ikke spilde tid på noget så ligegyldigt som at diskuterer sådan noget. 

Anmeld Citér

12. august 2015

Babsi93

Er ikke en troll, og spurgte blot af nysgerrighed og efter erfaring? Mylook er ikke tilgængelig, koster penge.

Anmeld Citér

12. august 2015

SandraXOXO

Tror kliniken der skal lave dem kan rådgive bedre end os. Havde engang en veninde med store bryster der fik lavet dem endnu større, hun fik ryg problemer og måtte få dem lavet mindre, som i helt små a eller b. Hendes ryg kunne ikke holde til det. Så det skal du også huske at ta hensyn til. Pøj pøj med det. 

Anmeld Citér

12. august 2015

alenemor42

Tag 1000 nu du igang 

Anmeld Citér

12. august 2015

Babsi93

alenemor42 skriver:

Tag 1000 nu du igang 

Hehe, så er der dømt jader! ;P

Anmeld Citér

12. august 2015

migxher

Nu skriver du at du har et bmi på 26, og en f skål, så er du nok lidt flomset og tyngdekraften har sikkert også gjort det godt så måske du bør tabe dig lidt. Senere vægttabt efter en evt operation vil bare gører at brysterne ændre sig og de bliver sikkert grimme så. + hvis du vil have børn inden for nærmeste fremtid. Sådan en graviditet kan virkelig gøre grimme ting ved ens bryster. Og så skal de laves om igen.
Og ja, hvorfor ikke gå all in når det nu er, er så få smidt 1000 ml i. Det er da pjat at gå under kniven for sølle 500 ml. 

Anmeld Citér

13. august 2015

Babsi93

migxher skriver:

Nu skriver du at du har et bmi på 26, og en f skål, så er du nok lidt flomset og tyngdekraften har sikkert også gjort det godt så måske du bør tabe dig lidt. Senere vægttabt efter en evt operation vil bare gører at brysterne ændre sig og de bliver sikkert grimme så. + hvis du vil have børn inden for nærmeste fremtid. Sådan en graviditet kan virkelig gøre grimme ting ved ens bryster. Og så skal de laves om igen.
Og ja, hvorfor ikke gå all in når det nu er, er så få smidt 1000 ml i. Det er da pjat at gå under kniven for sølle 500 ml. 

1000 ml vil da give en stor størrelse når man er en 75f? I hvilken skål ender man så? ;P

Anmeld Citér

13. august 2015

Babsi93

migxher skriver:

Har du selv 1000 ml?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.