Silikone - 500 ml. eller? ;P

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.369 visninger
24 svar
48 synes godt om
12. august 2015

Babsi93

Hej alle i søde mennesker.

Jeg er en pige på 22, som i efterhånden en del år har drømt om at få lavet mine bryster større. Jeg er 161cm/68 kg (bmi 26,2), og bruger en størrelse 75F. Hvilken slags implantater ville i anbefale til min størrelse. Har selv tænkt 500-600 ml, er det for voldsomt til min størrelse, er jo lidt en stor pige i forvejen. ;D Håber at nogle kan hjælpe mig

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2015

Muffinmus

F????

Kender to der har fået 400 i, de havde en A skål begge to. Synes F plus 500 ml lyder vanvittigt? .

Anmeld Citér

12. august 2015

Mama85

Jeg synes at 500 ml. Til i forvejen en F-skål lyder Vanvittigt, med mindre at du er ude efter at vil ligne Linse Kessler  har du overvejet det hele nøje? I en alder af 22 har du vel næppe fået de børn du skal have, er det ikke klogest at vente til dét er overstået?

Anmeld Citér

12. august 2015

Babsi93

MariaE skriver:

F????

Kender to der har fået 400 i, de havde en A skål begge to. Synes F plus 500 ml lyder vanvittigt? .

Max en 3- 4 skål størrelser større maybe? ;P

Anmeld Citér

12. august 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Jeg synes også, det lyder voldsomt, især når du i forvejen bruger F. Har du tænkt det ordentligt igennem?

Anmeld Citér

12. august 2015

o1Mutte

Tror det er en troll.. Prøv at se brugernavnet 

Anmeld Citér

12. august 2015

Diosa85

Troll. 

Personen har oprettet profil Idag og det er eneste indlæg hun har lavet 

Anmeld Citér

12. august 2015

TNBC

Diosa85 skriver:

Troll. 

Personen har oprettet profil Idag og det er eneste indlæg hun har lavet 

Der er mange der opretter profil for at lave et indlæg, som mig.. det gør hende ikke til troll, og hvorfor skulle hun lave flere indlæg på samme dag.

ikke at jeg siger at hun ikke er troll... 

Anmeld Citér

12. august 2015

Diosa85

Yurie skriver:

Der er mange der opretter profil for at lave et indlæg, som mig.. det gør hende ikke til troll, og hvorfor skulle hun lave flere indlæg på samme dag.

ikke at jeg siger at hun ikke er troll... 

Du har da været meget aktiv herinde. Måske ikke med begyndende indlæg. Men du svaret da folk og sådan. 

Men hvorfor skulle man oprette et indlæg på et baby forum om silikone bryster?

Anmeld Citér

12. august 2015

TNBC

Diosa85 skriver:

Du har da været meget aktiv herinde. Måske ikke med begyndende indlæg. Men du svaret da folk og sådan. 

Men hvorfor skulle man oprette et indlæg på et baby forum om silikone bryster?

Hvad har det med sagen at gøre, at jeg er meget aktiv, ja jeg har været her længe... Skrev du masser af indlæg den første dag du oprettede dig?
Mit første indlæg var om babysitning.

En anden skrev her inde for hjælp med skolearbejde(kun det og var en fyr), så jeg kan ikke se at et spørgsmål om silikonebryster er så mærkeligt?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.