Første samtale på fertilitetsklinik - Nysgerrig :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2015

kristina90

Anonym skriver:

Okay :-) 

ja jeg har så heller aldrig fået gyn undersøgelse af en mand før.. 

Men jeg skal også i Holbæk.. 

Men jeg regner med at få min mens lige nogle dage inden samtalen, kan de godt gennemføre det hvis jeg har min mens? 

Ork ja det har de intet problem med eller har gynækologer ihvertfald ikke for har selv haft det på et tidspunkt hvor de også skulle scanne mig inden i ..

må jeg spørge hvor du er fra ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2015

Anonym trådstarter

Chellie skriver:

Ikke mere væmmeligt end en almindelig gynækologisk undersøgelse. Scanneren er en lang afrundet pind, ca. 2-3 cm tyk, som de stikker ind via skeden. Den bliver rumsteret lidt rundt i kanterne, mens de scanner, men det gør på ingen måde ondt ..

Jeg plejer i hvert fald at have alt for travlt med at kigge med på skærmen, og se hvad de finder 

Arh okay, det lyder da ikke så slemt! Tak for forklaringen, det har helt sikkert gjort tanken mindre væmmelig! 

Anmeld Citér

16. august 2015

Anonym trådstarter

kristina90 skriver:

Ork ja det har de intet problem med eller har gynækologer ihvertfald ikke for har selv haft det på et tidspunkt hvor de også skulle scanne mig inden i ..

må jeg spørge hvor du er fra ?

Nårh okay, tænkte bare det var lidt ulækkert, men det er de vel vandt til hehe.. Tilgengæld er min menstruation 4 dage forsinket  Det har jeg ikke prøvet før! 

Jeg er født og opvokset i Holbæk, men bor på Stevns nu.. Men kan rigtig godt lide min læge, så jeg ville ikke skifte, så vi skal også til fertilitetsklinik der  

Anmeld Citér

16. august 2015

kristina90

Anonym skriver:

Nårh okay, tænkte bare det var lidt ulækkert, men det er de vel vandt til hehe.. Tilgengæld er min menstruation 4 dage forsinket  Det har jeg ikke prøvet før! 

Jeg er født og opvokset i Holbæk, men bor på Stevns nu.. Men kan rigtig godt lide min læge, så jeg ville ikke skifte, så vi skal også til fertilitetsklinik der  

hehe var heller ikke så behageligt må jeg indrømme - heldigvis var det dog en kvinde der gjorde det på mig da jeg havde min mens og blev scannet men overlevede da heldigvis - BONUS !!!

Ja okay så kan jeg godt forstå at man vælger at beholde sin læge hvis man netop er/var glad for ham/hende !!

Anmeld Citér

16. august 2015

Anonym trådstarter

kristina90 skriver:

hehe var heller ikke så behageligt må jeg indrømme - heldigvis var det dog en kvinde der gjorde det på mig da jeg havde min mens og blev scannet men overlevede da heldigvis - BONUS !!!

Ja okay så kan jeg godt forstå at man vælger at beholde sin læge hvis man netop er/var glad for ham/hende !!

Ja okay, det kan jeg godt forstå gør oplevelsen lidt mindre væmmelig hehe.. Det krydser jeg så fingre for at jeg også får en kvinde.. 

Ja, det er lidt bøvlet med kørslen, men så ligger vi det bare sammen med at besøge mine forældre, så det er egentlig fint 

Anmeld Citér

16. august 2015

kristina90

Anonym skriver:

Ja okay, det kan jeg godt forstå gør oplevelsen lidt mindre væmmelig hehe.. Det krydser jeg så fingre for at jeg også får en kvinde.. 

Ja, det er lidt bøvlet med kørslen, men så ligger vi det bare sammen med at besøge mine forældre, så det er egentlig fint 

Dejligt at kunne slå to fluer med et smæk  

du kan bare skrive privat hvis du vil så kan vi "følges" lidt ad

Anmeld Citér

17. august 2015

Anonym trådstarter

kristina90 skriver:

Dejligt at kunne slå to fluer med et smæk  

du kan bare skrive privat hvis du vil så kan vi "følges" lidt ad

Ja, når man nu alligevel skal køre 1 time for det ;-) 

Ja, kunne da være super hyggeligt! :-)

Anmeld Citér

23. august 2015

Yoggibear

Anonym skriver:

Hej med jer  

Puha vi er så spændte herhjemme, vi har en tid på fertilitetsklinik d. 21 august, og vi "glæder" os !  

Vi har jo fået en masse papirer, så vi er på en måde forberedte, men kunne rigtig godt tænke mig at høre om jeres oplevelse til jeres første samtale  
Vi har fået taget blodprøver, min mand skal aflevere en sædprøve samme dag og jeg skal have tjekket mine æggeledere. 

Der står samtale normalt varer omkring 1,5 time, og jeg er meget spændt på hvad der skal ske i alt den tid 

Hvordan var jeres første samtale? 

Vh

En komplet nybegynder i fertilitetsuniverset

Jeg var meget skeptisk og måske også lidt negativt forudindtaget men det endte med at blive en god samtale som jeg var glad for.... håber det var det samme for dig

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.