Anonym skriver:
Ja, jeg fandt min egen fødselsdagsgave
og med fandt mener jeg rent faktisk fandt! Manden har bare lagt den i skuffen uden at forsøge at gemme den.. Sidste år glemte han min fødselsdag og derfor ingen gave ( til trods for jeg havde gjort opmærksom på hvilken dag vi nærmede os) og i år får jeg så et gavekort til en tøjbutik på 300 kr.. og jeg har altså lige købt en trøje til ham til 500! Er det latterligt jeg bliver skuffet og måske en smule sur? Er måske lidt barnlig omkring det. Men jeg har bare glædet mig til en rigtig MIG-gave og det har jeg også nævnt overfor ham, da vi venter baby om 2 uger og synes selv jeg fortjener lidt lækkert til mig... det skal i øvrigt nævnes at min mand elsker (!!) At få gaver og vil blive ret skuffet hvis han aldrig fik nogen og jeg synes faktisk jeg forkæler ham rigtig godt, det er bare som om det aldrig kommer retur.. hvad synes i?
Jeg ville mere være skuffet over at han havde glemt den, i det mindste har han husket det i år.
Men hvad er du skuffet over? At du har fået for mindre?? Hvorfor skal det komme an på beløbet? Bare fordi du har givet for 500, skal han så også? Gør du også det når du giver gaver?
At det fordi det er et gavekort? Han vil vel have at du kan forkæle dig med noget nyt tøj, men i stedet for at han køber noget forkert, har fået lavet et gavekort, så du selv kan vælge. Hvilket han vel synes er en MIG-gave.
Men hvis du synes der er så meget forskel, må du åbne munden.
Og så må du sige præcis hvad du ønsker dig(Når du siger mig-gave)
Ja, du må gerne være skuffet, men hvad er det præcis at du er skuffet over? Eller er du bare ved at være træt af hans forkælede opførsel?
Anmeld
Citér