Ok at være skuffet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.965 visninger
15 svar
28 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. august 2015

Anonym trådstarter

Ja, jeg fandt min egen fødselsdagsgave  og med fandt mener jeg rent faktisk fandt! Manden har bare lagt den i skuffen uden at forsøge at gemme den.. Sidste år glemte han min fødselsdag og derfor ingen gave ( til trods for jeg havde gjort opmærksom på hvilken dag vi nærmede os) og i år får jeg så et gavekort til en tøjbutik på 300 kr.. og jeg har altså lige købt en trøje til ham til 500! Er det latterligt jeg bliver skuffet og måske en smule sur? Er måske lidt barnlig omkring det. Men jeg har bare glædet mig til en rigtig MIG-gave og det har jeg også nævnt overfor ham, da vi venter baby om 2 uger og synes selv jeg fortjener lidt lækkert til mig... det skal i øvrigt nævnes at min mand elsker (!!) At få gaver og vil blive ret skuffet hvis han aldrig fik nogen og jeg synes faktisk jeg forkæler ham rigtig godt, det er bare som om det aldrig kommer retur.. hvad synes i? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2015

Dinna88

hvis jeg trængte til selvforkælelse og et nyt pust, så ville et gavekort til tøj være perfekt. Måske troede han, at det ville være det. Desuden er ønsker jo ikke en bestillingsseddel. 

Mht. beløbet, så ville jeg heller ikke være skuffet. Jeg er ikke en "noget-for-noget"-person Men vi kender dig jo ikke, ej heller dit forhold. Måske er jeres forventninger forskellige??

Anmeld Citér

11. august 2015

CarinaSB

Anonym skriver:

Ja, jeg fandt min egen fødselsdagsgave  og med fandt mener jeg rent faktisk fandt! Manden har bare lagt den i skuffen uden at forsøge at gemme den.. Sidste år glemte han min fødselsdag og derfor ingen gave ( til trods for jeg havde gjort opmærksom på hvilken dag vi nærmede os) og i år får jeg så et gavekort til en tøjbutik på 300 kr.. og jeg har altså lige købt en trøje til ham til 500! Er det latterligt jeg bliver skuffet og måske en smule sur? Er måske lidt barnlig omkring det. Men jeg har bare glædet mig til en rigtig MIG-gave og det har jeg også nævnt overfor ham, da vi venter baby om 2 uger og synes selv jeg fortjener lidt lækkert til mig... det skal i øvrigt nævnes at min mand elsker (!!) At få gaver og vil blive ret skuffet hvis han aldrig fik nogen og jeg synes faktisk jeg forkæler ham rigtig godt, det er bare som om det aldrig kommer retur.. hvad synes i? 

Ærligt syntes jeg det er barnligt med " du fik for 500 så det skal jeg også" .. Det kan være at han faktisk har tænkt gavekortet som en måde du kan købe noget lækkert for? Og det kunne være han havde lagt det i skuffen men lige glemt at det lå der :)

Min mand køber dyre gaver til mig både til jul og føzdag .. men han forventer slet ikke at han får for det samme .. Og det samme med hvis jeg en hverdag køber en lille gave til ham forventer jeg på ingen måder at jeg også får .. :)

Anmeld Citér

11. august 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

At du lige har givet ham noget til 500 kr og du så "kun" får til 300 kr, synes jeg ikke, du kan være skuffet over, MEN det er stadigvæk nogle følelser du får, og dem kan vi jo ikke altid styre. 

måske er han ikke god til det med gaver? 

Jeg tænker, du netop kan bruge gavekortet til at forkæle dig selv så kan du selv vælge. 

Anmeld Citér

11. august 2015

Kløver

Måskedetvaren netop var en god tanke bag, at du kunne finde dig noget lækkert efter fødslen  

det er jo heller ikke udelukket det kun er en del af gaven eller han har købt eller planer om at købe en barselsgave til dig  

Anmeld Citér

11. august 2015

Anonym

Anonym skriver:

Jeg ville også blive skuffet.. Synes godt din mand ku ha brugt lidt mere energi på at finde en god gave til dig.. Men sådan er nogle mænd altså bare og tror desværre ikke vi kan ændre på dem..

Anmeld Citér

11. august 2015

Benjamins'mor

Som kommende mor var jeg rigtigt glad for at få gavekort i fødselsdagsgave, så kunne jeg gå ud og købe en masse lækkert nyt tøj til mig selv efter fødslen (der røg altså også lidt til baby med ). 

Så jeg ville overhovedet ikke være skuffet over et gavekort. 

Hos os giver vi heller ikke altid for samme pris til hinanden. Og det er jo muligt han ikke ved hvor meget du har givet for trøjen, tænker ikke man fortæller hvad gaven har kostet medmindre det er et gavekort hvor prisen jo står på. 

Jeg synes det er en rigtigt sød tanke fra din mand, og synes slet ikke du kan være bekendt at være skuffet når han normalt glemmer at købe en gave til dig. 

Det kan jo også være dine hormoner der sparker lidt ind.

Anmeld Citér

11. august 2015

dola

Jeg synes det er fuldt ud ok at være skuffet, men så skylder du også ham og dig selv at sige det lige ud at du er skuffet over det!
Han kan sikkert ikke læse dine tanker og gætte hvad "hans" gaver koster...

Så vær ærlig og sig det, vi kvinder (inkl.jeg selv) har en tendens til at tro at vores kærester er nogle fandens romantiske karle der i bedste McDreamy stil kan læse vores inderste ønsker og tanker. Men det er de færreste der er det når først man kommer ud over den indledende romantiske fase... SUK.. Men vi elsker dem jo ikke kun pga af gaver!

Anmeld Citér

11. august 2015

Morogbarn

Profilbillede for Morogbarn

Ja jeg synes godt du må være lidt skuffet. Men måske ikke så skuffet, at der skal blive en kæmpe krise ud af det 

Som flere af de andre skriver, så er mænd ikke tankelæsere. Måske skulle I fremadrettet aftale er beløb, I giver gaver for til hinanden og måske skulle du være lidt mere eksplicit omkring, hvad du forventer af ham i forhOld til gaver?

Jeg tror i hvert fald ikke, at du skal tage det som et udtryk for, at han ikke holder lige så meget af dig, som du gør af ham (hvis det er den tanke, du får)

Bedste hilsner (og tillykke med fødselsdagen)

Anmeld Citér

11. august 2015

Anonym

Jeg ville også være skuffet.. Min kæreste er mega dårlig til gaver også  

Smart box til massage -har 5 liggende i forvejen som jeg ikke får brugt og han ved det 

min yndlings parfume som jeg har 2 store af i forvejen

penge

gavekort til tøj..

søde tanker, men helt ærligt! Jeg køber altid noget han virkelig ønsker sig, og jeg fortæller tit hvad jeg ønsker mig, han skriver det bare ikke ned eller husker det 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.