Måske lang cyklus måske gravid læge hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2015

modesty

Anonymbebs skriver:

Ja som overskriften siger har jeg måske bare en lang cyklus efter p-pille stop eller også er jeg gravid med send ægløsning jeg vil være 5+2 idag regnet fra sidste mens startdag og har ind til videre kun testet negativ, jeg tænker at teste imorgen og på søndag når jeg er 6+0 og så ringe til lægen da jeg alligevel skal have en tid. Men vil lægen kunne se om jeg er gravid eller ej of eventuelt hjælpe med hensyn til mens cyklus? 

Det går ikke så meget for mig den ikke er positiv i denne omgang da vi kun lige er startet men gad den mens da ikke godt at komme så vi kan  prøve igen 

På forhånd tak 

Hvis du lige er stoppet på p-piller og du ikke tester positiv nu, så er du med al sandsynlighed ikke gravid. Jeg synes at du skal give det tid. Enten kommer din mens, eller også vil du jo kunne teste positiv selv senere. Men du er altså højst sandsynligt ikke gravid. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2015

MorTilN

modesty skriver:

Hvis du lige er stoppet på p-piller og du ikke tester positiv nu, så er du med al sandsynlighed ikke gravid. Jeg synes at du skal give det tid. Enten kommer din mens, eller også vil du jo kunne teste positiv selv senere. Men du er altså højst sandsynligt ikke gravid. 

Tror helder ikke den er lykkes det ville være alt for nemt vis den var, føler mig helder ikke gravid selv om jeg har symptomer på det. Men ej hvor fustrende at vente på den mens. Havde glædet mig sådan til at skulle igang og vi spændt skulle se hver måned om det var lykkes denne gang, må håbe lægen kan hjælpe mig med en afklaring omkring nogle ting jeg alligevel skal have undersøgt måske kan have en indflydelse på det eller om det bare min krop der skal finde sig selv, jeg håber på den bare skal finde sin egen rytme

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.