Måske lang cyklus måske gravid læge hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

851 visninger
11 svar
4 synes godt om
11. august 2015

MorTilN

Ja som overskriften siger har jeg måske bare en lang cyklus efter p-pille stop eller også er jeg gravid med send ægløsning jeg vil være 5+2 idag regnet fra sidste mens startdag og har ind til videre kun testet negativ, jeg tænker at teste imorgen og på søndag når jeg er 6+0 og så ringe til lægen da jeg alligevel skal have en tid. Men vil lægen kunne se om jeg er gravid eller ej of eventuelt hjælpe med hensyn til mens cyklus? 

Det går ikke så meget for mig den ikke er positiv i denne omgang da vi kun lige er startet men gad den mens da ikke godt at komme så vi kan  prøve igen 

På forhånd tak 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2015

Kærlighediminmave

Har du testet?  Har du symptomer?  Hvis du lige er stoppet med p piller er det meget muligt at din cyklus bare er lang, der gik et helt år før min cyklus blev eksisterende. Nu er den nede på 33-38 dage. 

Anmeld Citér

11. august 2015

MorTilN

nullermand15 skriver:

Har du testet?  Har du symptomer?  Hvis du lige er stoppet med p piller er det meget muligt at din cyklus bare er lang, der gik et helt år før min cyklus blev eksisterende. Nu er den nede på 33-38 dage. 

Har testet og de negative men føler helder ikke jeg gravid selv om jeg har lidt symptomer som murren, niv/jag, oppustet, kvalme, mere træt ind normalt, lille smule ømme bryster.

Anmeld Citér

11. august 2015

Oddi

Profilbillede for Oddi

Lægen kan ikke gøre særlig meget. 

Det er MEGET almindeligt at ens krop skal bruge 6-12 måneder på at finde sig selv og lave en regelmæssig cyklus. Det kan lægen ikke ændre på. 

Det er også derfor lægen som regel ikke vil gøre noget før man har prøvet i 1 år.