Måske lang cyklus måske gravid læge hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

851 visninger
11 svar
4 synes godt om
11. august 2015

MorTilN

Ja som overskriften siger har jeg måske bare en lang cyklus efter p-pille stop eller også er jeg gravid med send ægløsning jeg vil være 5+2 idag regnet fra sidste mens startdag og har ind til videre kun testet negativ, jeg tænker at teste imorgen og på søndag når jeg er 6+0 og så ringe til lægen da jeg alligevel skal have en tid. Men vil lægen kunne se om jeg er gravid eller ej of eventuelt hjælpe med hensyn til mens cyklus? 

Det går ikke så meget for mig den ikke er positiv i denne omgang da vi kun lige er startet men gad den mens da ikke godt at komme så vi kan  prøve igen 

På forhånd tak 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2015

Kærlighediminmave

Har du testet?  Har du symptomer?  Hvis du lige er stoppet med p piller er det meget muligt at din cyklus bare er lang, der gik et helt år før min cyklus blev eksisterende. Nu er den nede på 33-38 dage. 

Anmeld Citér

11. august 2015

MorTilN

nullermand15 skriver:

Har du testet?  Har du symptomer?  Hvis du lige er stoppet med p piller er det meget muligt at din cyklus bare er lang, der gik et helt år før min cyklus blev eksisterende. Nu er den nede på 33-38 dage. 

Har testet og de negative men føler helder ikke jeg gravid selv om jeg har lidt symptomer som murren, niv/jag, oppustet, kvalme, mere træt ind normalt, lille smule ømme bryster.

Anmeld Citér

11. august 2015

Oddi

Profilbillede for Oddi

Lægen kan ikke gøre særlig meget. 

Det er MEGET almindeligt at ens krop skal bruge 6-12 måneder på at finde sig selv og lave en regelmæssig cyklus. Det kan lægen ikke ændre på. 

Det er også derfor lægen som regel ikke vil gøre noget før man har prøvet i 1 år. 

Så tag det roligt. Hvis du ikke har testet positiv så er du 1. enten ikke gravid, eller 2. så kort henne (før 4+0) at testen ikke kan se det endnu... 

Anmeld Citér

11. august 2015

MorTilN

Oddi skriver:

Lægen kan ikke gøre særlig meget. 

Det er MEGET almindeligt at ens krop skal bruge 6-12 måneder på at finde sig selv og lave en regelmæssig cyklus. Det kan lægen ikke ændre på. 

Det er også derfor lægen som regel ikke vil gøre noget før man har prøvet i 1 år. 

Så tag det roligt. Hvis du ikke har testet positiv så er du 1. enten ikke gravid, eller 2. så kort henne (før 4+0) at testen ikke kan se det endnu... 

Øv hvor fustrende men du har ret at lægen nok ikke gider hjælpe med en afklaring om det er lang cyklus eller langsomt udvikling af hcg skal dog alligevel til lægen og habe taget blodprøver for noget andet, så nu må jeg se hvad h*n vil/kan gøre

Anmeld Citér

11. august 2015

Mulle0802

Min første mens efter p-ring stop var 55 dage, skrev til min læge.

Det var helt naturligt og hun ville ikke se mig.

Anmeld Citér

11. august 2015

MorTilN

Mulle0802 skriver:

Min første mens efter p-ring stop var 55 dage, skrev til min læge.

Det var helt naturligt og hun ville ikke se mig.

Okay tak for svaret jeg må vist hellere finde tålmodigheden frem kan jeg se puha 

Jeg skal til lægen alligevel for at få taget blodprøve i en anden anledning og have en henvisning til gyn grundet "sygdom" der ikke har været tjekket siden p-pille start for 7 år siden på grund af dårlig læge den gang så min læge har ikke et valg om h*n vil se mig

Anmeld Citér

11. august 2015

Maja88

Ved den første testede jeg aldrig positiv men fik en blodprøve ved lægen

Anmeld Citér

11. august 2015

MorTilN

Maja88 skriver:

Ved den første testede jeg aldrig positiv men fik en blodprøve ved lægen

Fik du aldrig en positiv test? Eller testede du ikke efter blodprøven? og hvor langt var du da det blev opdaget?

Anmeld Citér

12. august 2015

Maja88

Anonymbebs skriver:

Fik du aldrig en positiv test? Eller testede du ikke efter blodprøven? og hvor langt var du da det blev opdaget?

Testede aldrig positiv

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.